skoda meeting

Sportline

Senior Member
mij maakt het niets uit waar het is, ik kom wel. Als het maar wel beslist is voordat de meeting is. De vorige keer op de meeting hadden we 14 auto's. Komen we dit keer overheen? Komt onze drukke webmaster ook nog of heeft hij geen tijd?

Tussen stand:
1. Purk
2. Jeroen Doli
3. VW125
4. Fabia
5. Red Devil
6. Sportline
7. Felicia-Peter
8. Glenn
9. OctaviaBas
10. Kensei (O2 + Fab2)
11. Joër Garms (onder voorbehoud)
12 Van Inkel

Desperado

Forumguru
Zolang ik er niet meer als circa 200 km. voor hoef rijden kom ik zeker ook.
Dus nou niet snel iets onderin Limburg gaan plannen :grin:

Edit:Joepie, 500 berichten /Edit

Red Devil

Actief lid
in het midden van het land klinkt prima:D strand nulde lijkt me ook wel wat.. de vorige keer in Houten vond ik qua lokatie maar 'saai'..
wat meer groen zou leuk zijn, bij een bos of water ofzo;)

Fabia

† In Memoriam
Dat lijkt me geen gek idee, kan je daar met veel auto's komen? Of loop je op een zonnige dag niet de kans dat het daar afgeladen is met auto's?

Tallguy

Forumguru
Of bij Ochten aan de Waal...Daar is een platform in 't water waar je prima op kan staan zolang het geen hoog water is. Beetje zonnen, boten kijken :)

Waarschijnlijk dat Joergams 't wel kent. Kan bij mooi weer wel vlot druk worden, maar ja...

Bijlagen

• ochten.jpg
    ochten.jpg
    92,8 KB · Weergaven: 20

joergarms

Senior Member
Of bij Ochten aan de Waal...Daar is een platform in 't water waar je prima op kan staan zolang het geen hoog water is. Beetje zonnen, boten kijken :)

Waarschijnlijk dat Gieliovd 't wel kent. Kan bij mooi weer wel vlot druk worden, maar ja...

Ik denk dat je bedoelt dat ik dat wel weet te vinden, Gieliovd woont ietsje verderop!
Maar het is inderdaad een leuke plek om te meeten, ruim zat, lekker buiten, leuke foto-omgeving.

Desperado

Forumguru
Ziet er ook prima uit.
Ik stel mijn stem bij:ik pas me aan bij de meerderheid.
Is het trouwens zinvol/leuk om de kids mee te nemen?(7 en bijna 5)of zal ik oma maar regelen voor oppas :bye:

Sportline

Senior Member
Het lijkt me wel een mooie plek om in Ochten aan de Waal de meeting de houden. Als ik dat zo zie dan loopt er een grote weg langs heen dus je kunt er wel makkelijk komen lijkt mij zonder al te veel hindernissen. (drempels) Is daar toevallig ook een soort terrasje bij waar we lekker kunnen drinken en tegelijk genieten van het lekkere weer, het mooi water, het mooie uitzicht, de mooie auto's, dus wat wil je nog meer!

Al bekend wie er nog meer willen komen want naar mij mening mogen er wel een paar meer komen.

Gieliovd

Forumguru
That being said:

Tussen stand:
1. Purk
2. Jeroen Doli
3. VW125
4. Fabia
5. Red Devil
6. Sportline
7. Felicia-Peter
8. Glenn
9. OctaviaBas
10. Kensei (O2 + Fab2)
11. Joër Garms (onder voorbehoud)
12 Van Inkel
13. Gieliovd met de Fabia 1 combi (onder voorbehoud!)

Ik vond de vorige keer naar Houten al een pleuriseind rijden, het moet niet te gek worden hoor! Ganse eind in mijn eentje in die wagen, moet een werkdag opofferen om erbij te zijn, geen salaris... dus hou het van mijn kant nog even open, maar toch sta ik er tussen! Ik dacht dat Nemo trouwens ook stond te springen voor een meeting! Of zit ze/je momenteel in het buitenland?

Red Devil

Actief lid
in ochten lijkt ook leuk.. is thuis wedstrijd voor mij:) miss dat ik keer rondje kan rijden met lekkr weer om te kijken of hier nog meer leuke plekjes zijn, met genoeg ruimte..

@ Gieliovd
word het dan niet tijd voor een leuke meid die met je mee wil?:tongue:

in ochten lijkt ook leuk.. is thuis wedstrijd voor mij:) miss dat ik keer rondje kan rijden met lekkr weer om te kijken of hier nog meer leuke plekjes zijn, met genoeg ruimte..

@ Gieliovd
word het dan niet tijd voor een leuke meid die met je mee wil?:tongue:

haha Ochten is goed te doen je kan het ook bij,

http://www.moekemooren.nl/pages/nl/moeke-mooren.php

Moeke Mooren
Blauwe Sluis 1b
6629 KK Appeltern

is zeker een gezelige tent met genoeg parkeer gelegenheid.

Bovenaan Onderaan