skoda meeting

vw125

Forumguru
Heb net ff op routenet gekeken en Ochten zou voor ons antwerpenaren 150 km rijden zijn, zou dat kunnen kloppen of zit ik ergens anders dan?
Als het 150 km is ben ik zeker van de partij.

Grtz vw125

joergarms

Senior Member
Als het Ochten wordt, dan kom ik ook zeker ff kijken, das nog net te rijden voor mij.
So vote for Ochten please!!
Oh ja, wie zou dit keer nou WEL die bbq regelen? Of jagen we allemaal ff door de McDrive van Octen, want die zit er toevallig wel:D

Sportline

Senior Member
Hey jongs uit het Oosten, is het misschien leuk om met een groepje naar de Meeting te rijden. De vorige keer was het volgens mij verzamelen in Veenendaal bij de Mac Donalds (toch?) Red Devil was er de vorige keer ook bij, gaat dat deze keer ook weer gebeuren?
Volgens mij kunnen we dit groepje vormen: Red Devil, Joergarms, Sportline en nog iemand uit het oosten die tussen Doetinchem en Arnhem woont met een rode O1.

Red Devil

Actief lid
Hey jongs uit het Oosten, is het misschien leuk om met een groepje naar de Meeting te rijden. De vorige keer was het volgens mij verzamelen in Veenendaal bij de Mac Donalds (toch?) Red Devil was er de vorige keer ook bij, gaat dat deze keer ook weer gebeuren?
Volgens mij kunnen we dit groepje vormen: Red Devil, Joergarms, Sportline en nog iemand uit het oosten die tussen Doetinchem en Arnhem woont met een rode O1.
als die mogelijkheid er weer is, kunnen we dit zeker weer doen.. Kensei was er ook bij toen, en volgens mij kwamen we jullie toen de tijd halverwege tegen?:ahum:
gaan vast goed komen!

Gieliovd

Forumguru
Ik heb de vorige keer als een malloot naar alle Skoda's zitten kijken en zwaaien maar niemand keek of zwaaide terug.

Kom ik daar op het industrieterrein staan er allemaal Alfa Romeo's.

Kom ik terug rijden staat er een Felicia.

Toch nog goed gekomen ondanks dat iedereen de Skoda rijder weer voor gek verklaard heeft die dag.

Tallguy

Forumguru
Je hebt de Waalbanddijk, de Betuwe in de achtertuin, de Waal die altijd wel redelijk bevaart wordt, voor de liefhebbers een friettent vlakbij, iets verder bij de A15 een MacD. Wat wil je nog meer?

dus: 1 stem/vote (eigenlijk 2, want we gaan met beide auto's) voor Ochten van mij :xyxthumbs:

Gieliovd

Forumguru
Ik heb het eens even opgezocht.

Vertrekadres: Censuurstraatje 8, DIRKSHORN (NL)
Bestemming: Ochten (NL, 4051)
Afstand: 149.4 km
Reisduur: 01:28
Brandstof kosten: Gemiddeld € 24.65

Jesus, weer anderhalf uur rijden. Waarom kan het niet hier in de buurt ;)

Wallie

Lid
Mocht ik 1 juni niks te doen hebben kom ik ook! Ochten is vlakbij :D

Vertrekadres : Nijmegen (NL, 6538)
Bestemming : Ochten (NL, 4051)
Afstand : 33.9 km
Reisduur : 00:23

Bovenaan Onderaan