skoda meeting

joergarms

Senior Member
de animo lijkt inderdaad niet erg groot te zijn, moeten we een andere datum kiezen?? Moet het programma verder uitgewerkt worden??

Hetzer

Forumguru
Ik denk wel dat er een programma moet komen, ik bedoel wie organiseert er nu iets, Jeroen Doli is tzt de poll begonnen???? IK wil ook best een tour-rit in elkaar gaan sleutelen, geen probleem maar daar heb ik dan wel meer tijd voor nodig ,en word hij gehouden in zuid-holland/zeeland.

anyway, misschien dat er inderdaad sowieso een andere datum moet komen, ik bedoel je moet wel denk ik, zo'n 20 a 25 deelnemers hebben (niet OVB).

maar dat is natuurlijk mijn mening :smirk:

Sportline

Senior Member
Ik ben het helemaal met Hetzer eens, persoonlijk lijkt het mij verstandiger om het nog ff uit te stellen zodat we wat meer tijd hebben voor het maken van een tourrit, dat we het nog meer bekender maken op andere site's en dat er meer animo is zodat we een mooiere stoet Skoda's achter elkaar krijgen. Over de plaats moeten we maar ff kijken waar de tourrit word gehouden.

Gieliovd

Forumguru
Ik mag best in het rijtje komen, maar dan wel onder voorbehoud! Ik kan zoals gezegd echt niet aangeven of dat gaat lukken.

Hetzer

Forumguru
Ik krijg het vermoeden dat er niet zo heel veel interesse is als je vergelijkt met de vorige keer. Hier onder heb ik het aantal deelnemers eens onder elkaar gezet, is het wel eens bekend onder de forumers dat er een meeting is of is het de dag waarop het valt niet goed ofzo dat niemand kan of ....

2007:
1. Vroomster
2. Joergarms
3. Red Devil
4. Fabia
5. Daniel
6. Purk
7. Gieliovd
8. Roel
9. Hetzer
10. VW125
11. Wallie
12. Sportline
13. Ericb
14. Axe
15. Exciter
16. Maarten2xrs
17. Richyk
18. Danny
19. Skoda4x4
20. Tomcat?
21. Kensei

2008:
1. Joergarms
2. Hetzer
3. Sportline
4. van der P?
5. van Inkel.
6. DJNeO?
7. Kensei
8. Nemo?
9. Roel?
10. Red Devil
11. Bas?
12. Purk?
13. makkie07

daar kan je wel eens gelijk in hebben, trek daar nog eens de OVB mensen van af en dan houd je er dan een stuk of 9 a 10 over, dat is echt te weinig.

Red Devil

Actief lid
off topic: dat is echt vet:tongue: misschein als ik tijd en zin heb ik kom ik wel ff bij de mega meeting kijke.. woon immers in veenendaal;)

on topic: hoop wel dat er wat meer mensen komen bij de skoda meeting/tour..

vw125

Forumguru
Ik wil geen spelbreker zijn maar zou het niet beter zijn dat we gewoon terug een skodameeting organiseren ipv een rondrit, als je de lijst beziet van Sportline dan lijkt de intresse minder dan met de meeting van vorig jaar en die vond ik eigenlijk best gezellig.
Het is maar een voorstelletje he.

Grtz vw125

purk

Senior Member
Van mij mag het ook zonder tourrit, een beetje praten en weer gaan.

Is het niet verplicht.

Okki

Forumguru
Lijkt mij een goed idee. Een toertocht met meer(dere) leden is lastig te organisteren. Ik vond het even praten met diverse leden na de PON dag verleden jaar ook erg leuk.

Met mooi weer ergens afspreken, zonnetje aan, picknick mandje mee...je dat lijkt me wel wat.

purk

Senior Member
kunnen we misschien toch gewoon de 4e aanhouden voor de liefhebbers, de zelfde plek als vorig jaar?

beetje kletsen en kijken, ff wat drinken en als je er genoeg van hebt ga je weer.

Gieliovd

Forumguru
Lijkt mij een goed idee. Een toertocht met meer(dere) leden is lastig te organisteren. Ik vond het even praten met diverse leden na de PON dag verleden jaar ook erg leuk.

Met mooi weer ergens afspreken, zonnetje aan, picknick mandje mee...je dat lijkt me wel wat.
Je brengt het mooi Okki.

We zetten het zonnetje wel even aan :623:

:aangenaam:

joergarms

Senior Member
Ik ben voor beide dingen in, een meeting of een tourrit, als we maar gewoon gezellig met mede skodarijders onder elkaar ff wat te praten hebben, dan is het toch goed?

Bovenaan Onderaan