breef
Lid
Weet je al hoelaat we er moeten zijn Breef? Hopelijk heb ik de Skoda dan ook binnen... zal er om spannen!
Ahh collega op het forum :xyxthumbs: Dan moeten we maar samen later op het uitje komen en eerst naar de meeting gaan :aangenaam:
Weet je al hoelaat we er moeten zijn Breef? Hopelijk heb ik de Skoda dan ook binnen... zal er om spannen!
Yep volgens de routeplanner is dat de kortste weg.
Heb het zelfde voorstel een paar pagina's geleden ook al gedaan.
Glenn komt ook en die is van Berlaar, ik veronderstel dat hij dus ook wel via Antwerpen en Breda zal rijden.
Eventueel kunnen we "pre-meeten" op de parking In St. Job?
Ahh collega op het forum :xyxthumbs: Dan moeten we maar samen later op het uitje komen en eerst naar de meeting gaan :aangenaam:
. Neem jij de vrouw nog mee eigenlijk? Ik wel
. 
Hoi vanmorgen kwam mijn collega op het werk met krukken, had zijn linker kruisbanden opgerekt (nu definitief). Omdat hij toch wil werken heeft hij zolang mijn auto (DSG). Dus ik rij nu tijdelijk in een slopel astra, mag ik toch komen?
Vooruit, omdat je zo aardig bent om je auto uit te lenen! Maar je slopel mag niet op de foto :biggthumpdown:

Dus ik rij nu tijdelijk in een slopel astra, mag ik toch komen?
Inderdaad hebben we voor dit goede automerk gekozen om afstanden heel relaxed te kunnen overbruggen.Ennuh niet zeiken over die afstanden![]()
Van Inkel, gecondoleerd! 1.3 CDTI zeker?![]()

Doe de arme man nou niet zo plagen, het is al erg genoeg om van een DSG VAG auto naar een Opel te moeten gaan
Kan je voor die ene dag niet even je Skoda terugkrijgen? Lijkt me toch dat je collega dat wel begrijpt? En tis niet alsof hij op Zaterdag naar een klant zal moeten gaan :2133:
Dat is spijtig skodaracer, maar zeker een goede reden. Hierbij wil ik je veel beterschap toe wensen.
Charlie is ook van de partij! (O2 Combi)
║╔═════════════════════════════════╗
║Charlie is ook van de partij! (O2 Combi)
║
╚═════════════════════════════════╝