Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Falcon

Donateur
Nomad en Martienvh33.. jullie staan zsm in de startpost.

Ennuh niet zeiken over die afstanden, want ik zit als organisator 166 km er vanaf :D

Rolle

Senior Member
@Falcon:

Je mag de vraagtekens achter mijn naam ook wel weghalen. Mijn vrouw en dochter hebben hun toestemming gegeven en behoudens onvoorziene omstandigheden zal ik er zijn.

breef

Lid
Laat ik nou net elk weekend kunnen behalve dat weekend, het is definitief dat het niet gaat lukken, ik heb een weekendje weg met mijn werk

Aiii

Lid
Aangezien ik ervan uitga dat zijn Superb een leasebak is is het wellicht belangrijker wel naar het uitje te gaan :D

MarcoO2

Forumguru
Weet je al hoelaat we er moeten zijn Breef? Hopelijk heb ik de Skoda dan ook binnen... zal er om spannen!

Wel stoer om je eerste kilometers in je nieuwe wagen te gebruiken om op de meeting te komen... weet je in ieder geval zeker dat je de nieuwste wagen hebt! :xyxthumbs:

breef

Lid
Weet je al hoelaat we er moeten zijn Breef? Hopelijk heb ik de Skoda dan ook binnen... zal er om spannen!

Ahh collega op het forum :xyxthumbs: Dan moeten we maar samen later op het uitje komen en eerst naar de meeting gaan :aangenaam:

starfish

Nieuw lid
Yep volgens de routeplanner is dat de kortste weg.
Heb het zelfde voorstel een paar pagina's geleden ook al gedaan.

Glenn komt ook en die is van Berlaar, ik veronderstel dat hij dus ook wel via Antwerpen en Breda zal rijden.

Eventueel kunnen we "pre-meeten" op de parking In St. Job?

Die parking in sint job zou idd supper zijn om af te spreken.ik heb vandaag met de dealer gebeld en hij word ten laatste de 12ste week gemaakt dus normaal moet hij er tegen die tijd zeker zijn.

JoostO

Nieuw lid
Ahh collega op het forum :xyxthumbs: Dan moeten we maar samen later op het uitje komen en eerst naar de meeting gaan :aangenaam:

Dan kijken we eerst wel ff hoelaat het begint daar in Maastricht.. Zou wel leuk zijn als we ons gezicht/auto konden laten zien :tongue:. Neem jij de vrouw nog mee eigenlijk? Ik wel :).

VPN tunnel is gelukt vanmiddag trouwens ;)

van inkel

Forumguru
Ben ik met een Astra ook welkom

Hoi vanmorgen kwam mijn collega op het werk met krukken, had zijn linker kruisbanden opgerekt (nu definitief). Omdat hij toch wil werken heeft hij zolang mijn auto (DSG). Dus ik rij nu tijdelijk in een slopel astra, mag ik toch komen?

nemo

Senior Member
Hoi vanmorgen kwam mijn collega op het werk met krukken, had zijn linker kruisbanden opgerekt (nu definitief). Omdat hij toch wil werken heeft hij zolang mijn auto (DSG). Dus ik rij nu tijdelijk in een slopel astra, mag ik toch komen?

Vooruit, omdat je zo aardig bent om je auto uit te lenen! Maar je slopel mag niet op de foto :biggthumpdown:

van inkel

Forumguru
Vooruit, omdat je zo aardig bent om je auto uit te lenen! Maar je slopel mag niet op de foto :biggthumpdown:

Dank je Nemo, maar ff één ding het is niet mijn slopel. :D
En hij gaat zeker niet op de foto.

Vandaag heb ik hem al drie keer laten afslaan, je moet nl. wel terug schakelen, in z'n zes gaat ie niet om de hoek.:blush:

EdK

Forumguru
Dus ik rij nu tijdelijk in een slopel astra, mag ik toch komen?

Ach goh !!!! We zullen 1 minuut stilte in acht nemen vanwege dit wel erg trieste verhaal !
Gelukkig is het van tijdelijke aard , anders hadden we nog een collcte moeten doen voor geestelijke bijstand ! :1761:

Fabia

† In Memoriam
Je komt, en dat is het belangrijkste. Misschien heeft je collega ook zin om te komen.

Falcon

Donateur
JoostO en Breef, zou leuk zijn als jullie toch even kunnen komen :).. als jullie dit zeker weten zet ik jullie erbij op de lijst!

Van Inkel, gecondoleerd! 1.3 CDTI zeker? :D

Aiii

Lid
Van Inkel, gecondoleerd! 1.3 CDTI zeker? :D

Doe de arme man nou niet zo plagen, het is al erg genoeg om van een DSG VAG auto naar een Opel te moeten gaan :D

Kan je voor die ene dag niet even je Skoda terugkrijgen? Lijkt me toch dat je collega dat wel begrijpt? En tis niet alsof hij op Zaterdag naar een klant zal moeten gaan :2133:

nemo

Senior Member
Doe de arme man nou niet zo plagen, het is al erg genoeg om van een DSG VAG auto naar een Opel te moeten gaan :D

Kan je voor die ene dag niet even je Skoda terugkrijgen? Lijkt me toch dat je collega dat wel begrijpt? En tis niet alsof hij op Zaterdag naar een klant zal moeten gaan :2133:

Het lijkt me een beter plan als Van Inkel samen met zijn collega en de skoda naar de meeting komt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan