Ronnie
Forumguru
Dit interessante topic gaat al 2 pagina's over hoe Nemo op de meeting verschijnen moet;wil niet bovenmatig lastig zijn voor de mods, maar:
31. Aiii (O2 HB)
Moet zijn:
31. Aiii (O2 Combi)
![]()
Geen wonder dat ze de kluts kwijt zijn!!
Dit interessante topic gaat al 2 pagina's over hoe Nemo op de meeting verschijnen moet;wil niet bovenmatig lastig zijn voor de mods, maar:
31. Aiii (O2 HB)
Moet zijn:
31. Aiii (O2 Combi)
![]()
Daarnaast wil ik vragen of er iemand met een F2 of RR in de regio Eindhoven is, waarop ik even kan kijken wat de mogelijkheden allemaal zijn. Dat scheelt een hoop uitzoekwerk....
Kun je van ltr naar km omzetten naar km naar ltr op het displ. Ik heb een fabia 2 met kleun disp.:baby012:00344martien@hetnet.nl ik kom ookIk zal eens kijken of ik ook een kijkje kan komen nemen.
Moet ik nog een laptop + vagcom kabel meenemen voor de liefhebbers ?
[MODERATORBREAK]Verzoekje niet zoveel offtopic te gaan over bikini's, wasstraten, bunnysuits en weet ik veel wat allemaal nog meer de revue is gepasseerd.
Nemo hoeft zich niet ongemakkelijk te gaan voelen, toch...heren? :xyxthumbs:[/MODERATORBREAK]
Trouwens, komt er iemand met een Cappuchino Beige Octavia II Combi die dan ook nog interesse heeft aan een 1:43 model daarvan.
Kreeg deze bij aflevering van mijn Skoda als presentje van de dealer, alles klopte afgezien van de kleur (en de zonwering rondom, maar een kniesoor die daar op let haha) en dus heb ik via ebay eentje in de goede kleur gekocht en is de Cappuchino Beige dus "over".
Eerst stond hij trouw naast de andere (zie foto), maar inmiddels staat daar een Golf 3 Variant (mijn vorige auto) naast en is er geen plaats meer.
![]()
Jammer... ik zou wel willen komen, maar dit is echt te ver rijden voor me. Volgende keer beter hoop ik.
Jammer... ik zou wel willen komen, maar dit is echt te ver rijden voor me. Volgende keer beter hoop ik.
Als de nieuwe auto er is kom ik zeker af.Zal dit nog bevestigen of ik er al dan niet zal bijzijn.Ik moet een 2 uurtjes rijden dat is nog meer dan te doen.