leon-cupra
Forumguru
Raar, had dat bericht eerder verwijderd omwille van de eerdere onduidelijkheid omtrent het vermogen95Pk leon !!

Raar, had dat bericht eerder verwijderd omwille van de eerdere onduidelijkheid omtrent het vermogen95Pk leon !!
Zoek eens naar het autotopic van @RichTrip , die rijdt een 1 liter Octavia en trekt er een caravan mee.
Om de een of andere reden doet de mijne dát nou juist niet: hij schakelt bij rond de 80 op de cruisecontrol gewoon door naar 7 (ja, óók als op de vlakke weg de caravan erachter hangt), gaat bij normaal gasgeven - dus niet planken - niet hoger in de toeren dan ik met een handbak zou doen, kortom hij doet gewoon wat ik van 'm verwacht.Terwijl in die S stand dan juist weer onnodig lang wordt doorgetrokken in de toeren.
Om de een of andere reden doet de mijne dát nou juist niet: hij schakelt bij rond de 80 op de cruisecontrol gewoon door naar 7 (ja, óók als op de vlakke weg de caravan erachter hangt), gaat bij normaal gasgeven - dus niet planken - niet hoger in de toeren dan ik met een handbak zou doen, kortom hij doet gewoon wat ik van 'm verwacht.