Skoda Fabia 1.4 combi 2006

Topic in 'Mijn auto' gestart door Bernhard90, 21-07-2020.

1. Hier zal ik alles bijhouden omtrent onze Skoda Fabia combi.

Na een proefrit besloten deze aan te schaffen. https://www.skodaforum.nl/forum/i/voorstellen-zonder-skoda.41291/

- Skoda Fabia Equipe 1.4 2006
    - volledig dealer onderhouden
    - 104.000km
    - airco
    - lederen stuurwiel, pook en handrem
    - centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
    - trekhaak
    - sportstoelen
    - stuurbekrachtiging
    - verstelbaar stuur
    - elektrische ramen voor

Helaas geen elektrische/verwarmde spiegels, maar daar kunnen we mee leven.

De volgende zaken worden nog hersteld:

- versteller spiegel links defect
    - uitlijnen
    - nieuwe apk bij levering

In september kan ik hem ophalen! Dit omdat we binnenkort ons nieuwe huis intrekken, dan kan ik mijn huidige "barrel" nog even goed gebruiken voordat ik hem inruil.

[​IMG]IMG_1737

[​IMG]IMG_1738

[​IMG]IMG_1739

turboturbo, SkoOcta2016 en EdK vinden dit leuk.

2. Ronnie

Ronnie Forumguru

Ga je nog lang plezier van hebben..... Ik heb de mijne 12 jaar gehad......

3. Dat hoop ik wel! Je wordt wel sceptisch als je alle kwaaltjes van de Vag-groep leest.. Heb jaren japans gereden naar volle tevredenheid. Alhoewel de prijzen voor Japanse oem-onderdelen er niet om liegen!

4. turboturbo

turboturbo Forumguru

Gefeliciteerd!

Benieuwd naar interieur foto’s! De sport stoelen zijn een zeldzaamheid bij de Fabia’s 1.
    Opmerkelijk dat er geen elektrisch verstelbare spiegels op zitten voor zo een vrij laat model... helemaal omdat er door de eerste eigenaar toch wel gekozen is voor een bepaalde uitrusting (het sport interieur)

5. Dankje! Ben geen Skoda-kenner maar de sportstoelen stonden in de optielijst. Schijnen voor de Equipe uitvoering kenmerkend te zijn (is mij verteld)? Dat vond ik inderdaad ook opmerkelijk en jammer. Maar dat woog niet op tegen alle voordelen van deze auto.

Kon geen Japanner vinden in deze klasse. Daarom voor deze Skoda gekozen! Is een keuze met verstand en niet met het hart :pardon:

Weet iemand of die glaasjes onderdaan de portieren verlichting is of reflectie?

Laatst aangepast: 22-07-2020
  6. Ronnie

Ronnie Forumguru

Ik had een Elegance, en daar was het verlichting.

7. Ok, gaan deze altijd aan als je de deuren open hebt, of alleen icm brandende verlichting? Bij mij leken ze niks te doen, zodra ik de auto in bezit heb direct even kijken :)

8. turboturbo

turboturbo Forumguru

De lampjes onderin de voordeuren gaan tegelijk aan met het openen van het portier (samen met de interieur verlichting)

Met een plastic (!) spateltje wip je het glaasje er zo uit en kan je kijken of er lampjes in kunnen. Er zit dan een fittinghouder in.

Vzv ik kan herinneren zijn reflector glaasjes zonder lampjes helemaal roodgekleurd. En die met lampjes erin hebben een witte streep in het glaasje.

9. ertromp

ertromp Forumguru Donateur

Gefeliciteerd met je aanwinst!

10. CDK

CDK Forumguru Donateur

Veel plezier met de nieuwe aanwinst!

11. Bedankt allemaal! Zijn helaas waarschijnlijk reflectors. De opties vallen soms een beetje tegen, maar ach, wat er niet op zit kan ook niet kapot. Nog een maandje wachten en dan is ie van mij! :D

12. Fabian74

Fabian74 Nieuw lid

Gefeliciteerd met je aanwinst!
    Ik heb zelf de equipe plus uitvoering daar zijn het zelfs rode glaasjes.
    Denk dat je ook de plus uitvoering hebt gekocht toch?
    Wel standaard de elektrische spiegels met verwarming aanwezig.

13. EdK

EdK Forumguru

Ach waarom helaas ? Nu hoef je geen lampjes te verwisselen als deze stuk zijn !!
    En reflectoren geven hetzelfde effect als die lampjes...
    Bij vorige wagen had ik lampies en ervoor en nu weer reflector en als er wagen komt aanrijden is het effect hetzelfde. Nadeel alleen is misschien dat als ik nu uitstap de stoep niet word verlicht door die reflectoren en dat was met lampies er in wel het geval....

Maar ach nederland is zo goed verlicht in stedelijk gebied snachts dat je je soms wel eens afvraagt waarom je nog verlichting moet hebben....

Kanerr vindt dit leuk.

Deel deze pagina