Skoda Connect/MySkoda app

johanl

Actief lid
De laatste tijd werkt de app een stuk beter, iemand anders dat ook opgevallen? Wat bij mij wel gebeurd en het lijkt vrij consequent is dat als de batterij (bijna) volgeladen is de auto de verbinding kwijt is, als de auto dus aangesloten is op stroom.
 

Berghuis

Donateur
@johanl Dat heb ik zelf nog niet gemerkt eigenlijk. Wel heel soms dat er geen verbinding mogelijk is, enkele minuten later lukt het dan wel. Dat is dan niet percentage afhankelijk is mijn indruk.
 

jesse_s93

Donateur
@Alpha, dank voor de tip. Ik gebruikte sinds de nieuwe app al wel de kleine tegel op mijn startscherm, maar heb nu ook de medium tegel toegevoegd aan de "vandaag weergave".
 

Berghuis

Donateur
Ik had hetzelfde dus :shutup: nu ook de medium tegel in gebruik.
Vraag mij alleen af wat het nut hiervan is, want moet wel eerst de app openen voordat de widget zich bijwerkt. Hebben jullie dat ook?
 

jesse_s93

Donateur
Ik had de Powerpass app ook geïnstalleerd, maar nog niet gebruikt. De tarieven zijn eigenlijk bij elke paal hoger dan de tarieven van mijn andere laadpas (E-Flux)
 

Alpha

Donateur
True. Heb het meer als back-up. Laden via ANWB op bijvoorbeeld Vattenvall is ook mega veel goedkoper. Bijna de helft.
 

luc123

Nieuw lid
Goedemiddag,

Mijn skoda connect kaartupdate werkt niet, terwijl ik wel voor de service betaal, Skoda Nederland zegt, alles staat aan aan onze kant, u moet dus naar de gararge :(.

Maar alles wat online moet werken werkt, behalve de kaartupdates en columbus fw update. Is er iemand hoe dit in zijn werk gaat OTA?

1000037686.jpg 1000037687.jpg
 

Rallye

Forumguru
Van welke maand/jaar is je auto (een Superb)? Heeft hij al een e-sim? Hoe staan je privacy-instellingen?
 

Rallye

Forumguru
En heeft hij inderdaad een e-Sim? Hoe staan je privacy-instellingen? Had een Columbus toen nog knoppen?
 

luc123

Nieuw lid
Ik heb een e-sim in het sim vakje in mijn dashboard, het wereld bolletje is wit, mijn columbus heeft geen knoppen maar tip toetsen
 

luc123

Nieuw lid
Hij staat niet op privé maar de onderste twee zijn aangevinkt (weet ff niet meer hoe diw opties heten. Maar de bovenste optie privé modus staat uit
 

Rallye

Forumguru
OK. Geen e-sim, maar een echte sim dus. En hij heeft verbinding. Privacy lijkt goed te staan. Data-tegoed op?
wie heeft er ook een Superb en kan zijn ervaringen posten? Wat kan deze Columbus wel en niet?
 
Bovenaan Onderaan