Beste forumleden,
Sinds ruim een week heb ik een 2dehands Skoda Scala in mijn bezit en ik ben er enorm tevreden van.
Een dingetje wat niet werkt is Skoda Connect.
Via de nieuwste MySkoda app heb ik het chassisnummer van mijn Scala ingevoerd, vervolgens kwam er op dat ik me met de twee sleutels naar mijn auto moest begeven en daar de stappen verder moest volgen om de auto te activeren. Wanneer ik me probeer in te loggen met mijn e-mailadres en het correcte wachtwoord invoer, komt er na ca. 30 seconden op het beeldscherm, de volgende boodschap: ”Gebruikersprofiel kon niet worden geladen”.
Wat heb ik al geprobeerd?
- Ik heb dit proces op 4 verschillende locaties herhaald, met als gedachte dat het mobiele netwerk niet sterk genoeg was, maar tevergeefs.
- Ik heb de auto verbonden via de hotspot op mijn telefoon, weeral, geen resultaat.
- Ik heb een soft reset uitgevoerd, dus de aan/uit knop van het infotainment zo’n 10 seconden ingedrukt gehouden, tot het Skoda logo verscheen, maar zonder resultaat.
- Als laatste heb ik het infotainment terug naar de fabrieksinstellingen gebracht, zoals je al kunt raden, geen resultaat.
Nu weet ik echt niet wat ik zelf nog kan doen vooraleer ik contact opneem met Skoda zelf.
Iemand ervaringen hiermee, of tips? Alles is welkom!
Om meer gedetailleerd te zijn: het is een Scala uit december 2019 met het Amundsen infotainment. Ook heb ik gelet of het wereldbolletje wit was i.p.v grijs.
Groeten,
Olivier