Stuiver
Forumguru
Onderstaande ter info nav een contact met Skoda Tjechie, die iemand in nederland inseinde, die mij emails dat er een storing is.
Beste naamweggehaald
Dank je wel voor jouw antwoord.
Ik begrijp dat er een storing is en dat er hard aan gewerkt wordt.
Wat echter het meest vervelende is, is het gebrek aan communicatie door Skoda.
Skoda connect is een betaalde dienst, waar eigenaren die een oudere auto bezitten toch bijna 80€ per jaar voor betalen, en die dienst is (al wel wat langer dan de afgelopen dagen) niet beschikbaar. Vanuit skoda is het stil over de storing an sich, de oplossingrichting en -termijn en moet de gebruiker het melden om iets te horen. Dat is niet zoals het hoort.
Kunt u ervoor zorgen dat gebruikers (minimaal ik) wekelijks op de hoogte gehouden worden over de oplossing, en dat er gecommuniceerd wordt over een compensatieregeling?
Ik weet ondertussen ook dat de auto en communicatie an sich niet het probleem zijn, want toen mijn waarschuwingslampje in de auto gisteren ging branden, werd er contact met me opgenomen door de dealer. Die had dus wel een signaal ontvangen.
Die signalen wil ik ook weer ontvangen, alsjeblieft.
groet,
ikke
Beste naamweggehaald
Dank je wel voor jouw antwoord.
Ik begrijp dat er een storing is en dat er hard aan gewerkt wordt.
Wat echter het meest vervelende is, is het gebrek aan communicatie door Skoda.
Skoda connect is een betaalde dienst, waar eigenaren die een oudere auto bezitten toch bijna 80€ per jaar voor betalen, en die dienst is (al wel wat langer dan de afgelopen dagen) niet beschikbaar. Vanuit skoda is het stil over de storing an sich, de oplossingrichting en -termijn en moet de gebruiker het melden om iets te horen. Dat is niet zoals het hoort.
Kunt u ervoor zorgen dat gebruikers (minimaal ik) wekelijks op de hoogte gehouden worden over de oplossing, en dat er gecommuniceerd wordt over een compensatieregeling?
Ik weet ondertussen ook dat de auto en communicatie an sich niet het probleem zijn, want toen mijn waarschuwingslampje in de auto gisteren ging branden, werd er contact met me opgenomen door de dealer. Die had dus wel een signaal ontvangen.
Die signalen wil ik ook weer ontvangen, alsjeblieft.
groet,
ikke