Skoda club???

Tallguy

Forumguru
Door wat veranderingen in mijn planning vandaag zal ik er zondag zeeeeeeer waarschijnlijk toch bij kunnen zijn in mijn mooie (door de M****** in Ede) gewassen occi :cheer:

Ik ben wel weer pleitte rond 13:15u, maar toch wel ff leuk erbij te zijn.

Wat is de laatste stand nu qua aantallen?

Kunnen de mensen uit Kesteren en V'daal zich via een PM bij me melden? Iemand van jullie had het voorstel om samen te rijden??

Red Devil

Actief lid
je staat weer bij de lijst:D

volgens mij is dit hem dan:

Vroomster - Octavia en Roomster
Joergarms - Fabia
Red Devil - Fabia
Fabia - Fabia
Daniel - Fabia
Purk - Octavia
Gieliovd - Fabia
Roel - Ocatvia
Hetzer - Fabia
VW125 - Octavia
Wallie - Fabia
Sportline - Felicia en Fabia?
Ericb - Octavia of Fabia
Axe - Onbekend
Exciter - Fabia of Favorit
Maarten2xrs - Octavia
Richyk? - Octavia
Danny - Felicia
Skoda4x4? - Octavia
Tomcat? - Octavia
Kensei - Octavia

Tallguy

Forumguru
Red Devil & Joergams: ben 11:15u bij de McD in 't Veen. Dan kunnen we in micro colonne naar de meeting.
:aangenaam:

Zou ook graag komen, echter net een last-minute geboekt naar het heerlijke Spanje - dos cerveza por favor - er zijn inderdaad ergere dingen in de wereld ( gezondheid van Gieliovd ... )
Veel plezier, zonnige groeten en tot volgend jaar dan maar :bye:

Gieliovd

Forumguru
Pfff, inderdaad wat een vlijt!!

Ik weet niet of ik morgen de tijd kan opbrengen om de auto te wassen hoor... het moet eigenlijk wel, want hij is aardig vies. Ook gezien ik vorige keer de deur binnenkant vergeten ben.

Tis alweer paar weekjes geleden.

Tja, mijn broer met zijn lease Astra welke hij al pak en beet anderhalf jaar rijdt, heeft hem nog NOOIT gewassen. Kun je voorstellen wat voor smerige laag roet, stof en prut daar op zit.

Getverdemme.

Edit: net terug van avondje film kijken met vrienden, godsganse avond zitten hoesten en nu nog steeds. Het wordt er niet beter op allemaal. Gelukkig heb ik mijn stem over het algemeen nog wel de laatste dagen.

Als ik kon kiezen: Spanje / Skoda meeting.... Mwah in goed (vrouwelijk) gezelschap lijkt me duidelijk :)

Veel plezier daar!!!

Het weer ziet er goed uit hier, en daar vast ook!

Red Devil

Actief lid
zo.. ik ben vandaag maar om 8 uur begonne ipv. 9 uur.. denk dan kan ik wat eerder weg.. zit al zo krap vandaag:tongue: hoop dat ik de auto mooi glimmend nog ga krijge(A)

Edit:
Hoor net op Radio 538 dat het morgen rond de 23 graden kan komen:D met veel zon:D beter kunne we het niet hebbe volgens mij

Wallie

Lid
Red Devil & Joergams: ben 11:15u bij de McD in 't Veen. Dan kunnen we in micro colonne naar de meeting.
:aangenaam:

Je bedoelt Veenendaal? ;) Kom morgen waarschijnlijk vanaf mijn vriendin in Ede, dus dan rij ik ook wel even langs de Mac :)
Maar wacht niet op mij, klein kansje dat ik 'gewoon' uit Nijmegen over de A15 kom namenlijk...

Red Devil

Actief lid
@ wallie
jah hier word veenendaal bedoelt:D
zie dat jij ook een hatchback rijd.. benk tog nie alleen:D
probeer anders ff te laten weten hier of je naar de mac komt of niet?

Gieliovd

Forumguru
Zo, het weer ziet er goed uit, gezondheid gaat ook aardig, dus ik zie het wel zitten.

Zometeen is het pad leeg dus kan ik mijn auto erop zetten en hem eens ff wassen.

Dat heb je met rood: je ziet er alles op! Met mijn vorige auto's wastte ik hem soms maanden niet, en nou deze een paar weken niet en hij is godsgierend smerig :D

Tallguy

Forumguru
Zo, het weer ziet er goed uit, gezondheid gaat ook aardig, dus ik zie het wel zitten.

Zometeen is het pad leeg dus kan ik mijn auto erop zetten en hem eens ff wassen.

Dat heb je met rood: je ziet er alles op! Met mijn vorige auto's wastte ik hem soms maanden niet, en nou deze een paar weken niet en hij is godsgierend smerig :D

Met dank aan de festiviteiten in de *carwash in Ede (het is echt een feest om al die apparaten met je auto bezig te zien zijn :) ) is mijn tootootje weer binkend schoon. Red Devil...doe morgen maar een zonnebril op, anders wordt je verblind hehe :yeah:

joergarms

Senior Member
ZO ben vandag 2 uurtjes beziggeweest, eerst gewassen, warm water/sop en spons. daarna afgezeemd.
Toen Mc guire (spelfout waarschijnlijk) helemaal gepolijst, prachtig spul.
Daarna lekker in de schildpaddenwas gezet, dus nu glimt ie weer lekker.

Kensei, we zien je bij de Mac in Veenendaal.
Wallie, zou leuk zijn als jij ook meerijdt, kijk maar ff of je dat gaat redden.
RedDevil, ik herken jouw auto wel ja, haha.

Aan iedereen met het voornemen om te komen, en die zijn/haar auto gepoetst heeft, tsja, die vliegjes nemen we maar voor lief.
Het is zonde, maar je doet er niets aan.
Vogelpoep vind ik veel erger, zonde van de lak.

Gieliovd

Forumguru
Hey mensen,

Zo maar even een tijdje mijn auto gewassen vanmiddag. Eerst weer uren lang aan het schoolwerk gezeten en toen de auto op het pad gezet en gesopt.

Gewoon een soppie met HG wash and shine.

Ik moet nog eens zo'n middeltje halen om al die zwarte spikkels teer eraf te kunnen halen. Dat krijg ik er echt niet af met sop.

Vervolgens nog even de ramen ontvet.

Daarna leder onderhoud gepakt en het stuur, de pook en de handrem schoongemaakt en gevoedt.

De auto staat er niet spik en span bij maar het interesseert me ook niet zo heel veel :D nu.

Vanavond niet te laat maken met stappen dan ga ik op tijd rijden. Het is toch wel anderhalf uur sturen voor me.

Joër jeetje goed bezig man! Wassen, polijsten, in de was...wat een werk!

Wat heb je allemaal voor mooie apparatuur dan bij de car wash Kensei?

Sportline

Senior Member
Hoera, mijn pa gaat ook mee. Morgen komen we dus met 2 auto's, een Felicia en een Fabia. Beide auto's zijn helemaal schoon gemaakt en helemaal in de Was gezet. Bling Bling. Vanmidag heb ik SpeedWax gekocht van Turtle en uitgeprobeerd op mijn auto. MIJN MOND VIEL OPEN!!! Dit is een aanrader, echt waar. De auto voelt nu heel glad aan en het kost eigenlijk geen moeite! Je spuit het er op, wrijft wat er over heen en klaar is kees! Top spul!
Jongens, ik zie jullie morgen!

Nog 1 belangrijke vraag, als het morgen plots gaat regenen onder weg, wat is dan het adres waar het overdekt is of spreken we dat morgen af op de normale plaats waar we verzamelen?

Fabia

† In Memoriam
Heb net het journaal gezien en we krijgen een hele mooie nazomer dag met ongeveer 21 graden en zon.

joergarms

Senior Member
Bij de MAC aan de A12 in veenendaal verzamelen de volgende mensen/ auto's

RedDevil
Kensei
Wallie
Joërgarms

11.15 uur, aangezien het rond dat tijdstip nog niet echt druk is op de parking moet het geen probleem zijn om elkaar te herkennen.

Tot morgen allemaal. Heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gieliovd

Forumguru
Ik kom er maar niet bij, is een beetje omrijden haha.

Schrijf nu het adres ff op voor in de Garmin Muvo.

Camera is opgeladen, morgen nog ff wat koffie in een thermosje gieten en dan mag de Fabia weer eens goed warm worden in tegenstelling tot 8 km per dag...

Heb er ook zin in, ook al om het rijden.

Als ik vroeg ben zet ik de optie "vermijd snelwegen" mooi aan, want daar heb ik een hekel aan.

I say tot morgen :aangenaam:

Bovenaan Onderaan