Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Doet mij op de een of andere manier een beetje denken aan een 206cc.
Niemand zit er echt op te wachten en degenen die er een rijden zijn toch altijd nét even een tikkeltje anders.
Aan t begin zie je iemand iets met ‘azubi’ (auszubilden: in opleiding) op t bord schrijven. VW medewerkers in opleiding moeten/mogen als afsluiting van opleiding een project afleveren. Is dus een ‘proeve van bekwaamheid’.
Denk niet dat dit tot serie gaat leiden.
IS een schoolproject van Skoda studenten.
Elk jaar pakken ze een ander model in de Skoda lijn aan
Meen dat ze verleden jaar een Karoq onder handen hadden genomen....
Maar dit gaat zeker niet op de markt komen, dit is een one off a kind
Doet mij op de een of andere manier een beetje denken aan een 206cc.
Niemand zit er echt op te wachten en degenen die er een rijden zijn toch altijd nét even een tikkeltje anders.
Ik zit te wachten op een betaalbaardere cabrio
Wil je nu een cabrio zit je onmiddellijk bij de premium-merken.
Maja verleden heeft idd uitgewezen dat er weinigen op een cabrio zitten te wachten. Renault megan CC, peugeot 307CC, VW EOS, ... allen afgevoerd.
@Okki , heeft ook te maken met het dak é. Qua design en techniek te veel beperkingen waardoor er compromissen moeten gemaakt worden. En ook jouw voorbeeld van de 2006cc. Ze proberen daar een 4-zitter van te maken. Uiteraard is die wagen veel te klein voor een 4-zit cabrio van te maken. Hadden ze daar een 2-zitter van gemaakt, had deze er veel beter uit gezien.
Ik snap dat ook niet. Een suv cabrio
Wat dachten ze daar bij VW. Als de Suv-tjes vlot verkopen, dan gaat een cabrio suv ook goed verkopen?
Een cabrio moet een sportieve wagen blijven.
In dat zelfde rijtje van
Ik vind deze Slavia toch wel iets hebben, al is ie nog lang niet geslaagd. Heeft inderdaad iets van de 206CC, maar ik zie ook wel iets van de de Audi TT (vooral de neus), en de klassieke Skoda Rapid (daklijn). @EdK zoals in het 2e filmpje in de startpost ook is te horen, hadden ze vorig jaar een pick-up op basis van een Kodiaq, maar ondanks die inspanningen is @CDK toch voor een Dodge gegaan.
De C, E , A5 zijn er toch ook wel cabrio’s waar de verhoudingen kloppen. Maar zijn dan ook de grotere wagens met een stoffen dak. Een kleinere cabrio’s en dan nog eens icm een stalen dak hebben meestal een minder design.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.