Skoda Cabriolet de Slavia

EdK

Forumguru
tsja, die was toen ook modern :pardon:
Tsja en weet je wat nu het mooie van alles is ??
Met die wagen op leeftijd kom je ook op 4 wielen van A naar B, en met de huidige 100Km regel zal de reistijd mekaar ook niet veel ontlopen.....:pieker::koffie:
 

Okki

Donateur
als ik garage had bij mijn had er zeker al een (old timer) cabrio gestaan...helaas zijn beide voor mij financieel niet haalbaar.
 

EdK

Forumguru
Citaat: Citroën 2CV6, Citroën 2CV4, VW Kever

Misschien had je dan toch één van die drie moeten bewaren .....:pieker:
 

Okki

Donateur
Ja @EdK als, als, als...

Dan zie ik wel eens van die programma's met mensen die hele grote schuren hebben en van alles bewaren en dan denk ik "wat een zooitje". Maar die auto's had ik dan weer wel graag bewaard. Maar het liefst nog deze...

mehari.png


(en dan eigenlijk nog in de beige kleur)
 

Desperado

Forumguru
Als ze die Slavia voor mijn deur zetten en mij de sleutels overhandigen zeg ik heel netjes dank je wel :D
Maar als ik (lees mevr. Desperado) mag kiezen wordt het een Mercedes:lezen:
 
Doet mij wel heel erg hier aan denken...

chiptuning-renault-wind_1.jpg
 

Canon-Eye

Forumguru
als ik garage had bij mijn had er zeker al een (old timer) cabrio gestaan...
Bij héél veel huizen met garage valt onmiddellijk op dat die niet dient om een auto in te stallen - te zien aan de kliko's en bloembakken die ervoor staan.
Bij mijn garage kun je het aan de buitenkant niet zien maar ook daar zou ik eerst heel veel moeten opruimen (fietsen, workmates en andere gereedschappen, groentenrekken, etc.) voordat er een auto naar binnen zou kunnen. Gelukkig heb ik wel een carport ervoor, dus ik kan toch droog in- en uitstappen.

Ik droom evengoed toch wel eens van een oldtimer, maar dan niet persé een cabrio. Heb wel eens serieus gekeken naar een NSU Prinz4 (lang geleden zelf in gereden), maar zo'n Mehari zou ik ook wel willen, als leukere variant van de besteleenden die we ook hebben gehad. De échte droom gaat echter uit naar een 1954 Cadillac (met die chromen tieten en opwippende achterlichten), mag elk model zijn uit die jaargang. Ik was bijna 8 en het plaatselijke taxibedrijf had er eentje als bruidsauto (helaas een verlengde) die ik toen voor het eerst zag.
Gaat er niet van komen, denk ik, tenzij de Postcodekanjer een keertje goed valt... :nono:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan