Skoda amundsen geupdate naar nieuwste versie met iconen menu

hemi24

Forumguru
Zolang je niet van Athene naar Gibraltar wilt navigeren via de Noordkaap zijn er ook kleinere kaarten…

:pardon:
 

bobracing

Forumguru
HAHAHAHA Maar je weet he... Nederlanders willen vaak alles hebben als het gratis is :tongue:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

EdK

Forumguru
In algemeen heb ik laptop bij me op reis.
En kunt daar kleine mappen en de grote map op zetten
Mocht je deze nodig hebben dan zet je die op de SD ter plekken en rij je weer de dag erop door...
Niet ideaal maar een optie om met de 16Gb SD kaart door te gaan
 

bobracing

Forumguru
afhankelijk van de versie van je unit mogelijk wel. Beste is gewoon systeem vervangen en de juiste amundsen erin te doen met navi. Dan weet je zeker dat alles gaat werken en goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jwvst

Nieuw lid
Wat kost zoiets ongeveer? Apparaat + inbouw ervan? Staat al een tijdje op mijn lijstje namelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

bobracing

Forumguru
de unit in je dashboardkastje +- 225/300 afhankelijk waar en hoe je hem kan kopen.
display +- 100/150
dan nog gps antenne nodig dan wel originele dak antennen of eentje van ali...
dan vrijschakelen en activeren dat kan ik ook.
dat is het grofweg,
 

bobracing

Forumguru
De meeste units zonder de navi knop kunnen dit maar beperkt, of je krijgt enkel mirrorlink vrij en geen android auto of carplay of helemaal niks. Afhankelijk van onderdeeelnr van zijn kastje is te zien wat de mogelijkheden zijn.

Vandaar dat ik zei beter gewoon de betere amundsen plaatsen en deze geheel vrijmaken dan werkt alles gewoon zoals je wilt dat het werkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

hemi24

Forumguru
Kan je op een Skoda radio zonder navigatie ook die Apple Car Play erin krijgen?

De meeste units zonder de navi knop kunnen dit maar beperkt, of je krijgt enkel mirrorlink vrij en geen android auto of carplay of helemaal niks. Afhankelijk van onderdeeelnr van zijn kastje is te zien wat de mogelijkheden zijn.

Vandaar dat ik zei beter gewoon de betere amundsen plaatsen en deze geheel vrijmaken dan werkt alles gewoon zoals je wilt dat het werkt.

Het wel of niet hebben van een unit met "navi" knop heeft niets te maken met mogelijkheid om CarPlay te krijgen toch?
Op een Bolero systeem kun je CarPlay ook gewoon werkend krijgen en dan zou ik niet weten wat de meerwaarde van een ombouw naar en Amundsen zou zijn...
 

Antera

Donateur
Als het met een Navi button is is het simpeler vrij te geven. Zonder zal je langs de dealer moeten.
 

bobracing

Forumguru
@hemi24
Bij de navi versies zit ook weer verschil afhankelijk van de software versie.
versie 03 en 04 gaan prima en krijg je android auto, carplay e.d. vrij. bij 02 is het mirrorlink, en als je dan een oude telefoon hebt prima... maar de meeste hebben een nieuwe en dan werkt het niet.

Bij de units zonder navigatie is het deels mogelijk ook weer afhankelijk van de software/hardware versie.
Bij bepaalde units kan het echt niet. bij andere moet je hem open maken en solderen om bepaalde modus aan te krijgen en dan krijg je het voor elkaar.

dus vandaar dat ik zeg gewoon een navi unit met software 03 of 04 erin zetten en scherm wisselen. dan heb je gewoon een systeem dat prima werkt en alle opties heeft.
 

Antera

Donateur
@hemi24
Bij de navi versies zit ook weer verschil afhankelijk van de software versie.
versie 03 en 04 gaan prima en krijg je android auto, carplay e.d. vrij. bij 02 is het mirrorlink, en als je dan een oude telefoon hebt prima... maar de meeste hebben een nieuwe en dan werkt het niet................


Met de 02XX kan je ook prima Carplay en App connect krijgen geen enkel probleem
 
Laatst bewerkt door een moderator:

45069

Senior Member
Vandaag de Amundsen in de Fabia geüpdatet van versie 0478 naar 0480.
Wat de aanpassingen in de software zijn weet ik nog niet.
 
Bovenaan Onderaan