S2 - Vraagjes

In de boekjes kan ik hier niks over vinden.
"Auto Close" lijkt inderdaad te zijn dat de centrale vergrendeling erop gaat als je harder rijdt dan 15 km/h.

Maar ik begrijp zo snel niet wat de functie is van "Auto Open". Die kun je inschakelen, maar geen idee wat het doet.
Zou 'auto-open' kunnen betekenen dat de vergrendeling er weer afgaat zodra de auto stilstaat?
 
Doet 2 dingen.

Auto close is inderdaad dat je auto opslot gaat als je harder rijd dan 15KM/h.

Auto open is dat je maar 1x aan het hendelt hoeft te trekken als je vervolgens uit de auto wilt EN dat als je de sleutel uit het contact trekt alle deuren automatisch open springen.

Any other questions? ;)
 

FoxRay

Lid
Auto close is inderdaad dat je auto opslot gaat als je harder rijd dan 15KM/h.

Auto open is dat je maar 1x aan het hendelt hoeft te trekken als je vervolgens uit de auto wilt EN dat als je de sleutel uit het contact trekt alle deuren automatisch open springen.

Any other questions? ;)


Bedankt voor al jullie antwoorden.
"Auto Close" is me nu duidelijk.

Bij "Auto Open" heb ik m'n twijfels. Ik merk namelijk helemaal geen verschil als ik de "Auto Open" functionaliteit in- of uitschakel.
 
Automatisch lampen inschakelen

Weet iemand ook of de Superb de optie heeft om de lichtschakelaar op automatisch te zetten. Zodat, wanneer je de auto start, de koplampen automatisch aan gaan. Ik weet dat audi dit bijvoorbeeld heeft.
 
Weet niet zeker of ze het allemaal hebben, maar de Elegance versie waarmee ik een proefrit maakte had dit toch. Denk zelfs dat het standaard was. Dat moet toch in de brochure staan.
 
Ander vraagje.
De TIM functie op de Bolero, heeft iemand daar al veel ervaring mee?

Ik heb hem ingesteld op 2 tijden, maar opnemen doet hij niet. Het log is altijd leeg...
Zover ik het begrijp scant hij de frequenties af naar een TP bericht en neemt het dan op, ik kan nergens zelf het station kiezen in de setup....
 
Weet iemand ook of de Superb de optie heeft om de lichtschakelaar op automatisch te zetten. Zodat, wanneer je de auto start, de koplampen automatisch aan gaan. Ik weet dat audi dit bijvoorbeeld heeft.
Mijn Greenline heeft het ook. 2 extra opties.
1) 'tunnenverlichting'. Licht gaat altijd om stadslicht. Op het moment dat het te donker wordt dan gaat hij op dimlicht.
2) 'automatisch'. Gelijk aan vorige keuze. Maar als extra coming- en leaving home.
 

Bartez

Lid
Mijn Greenline heeft het ook. 2 extra opties.
1) 'tunnenverlichting'. Licht gaat altijd om stadslicht. Op het moment dat het te donker wordt dan gaat hij op dimlicht.
2) 'automatisch'. Gelijk aan vorige keuze. Maar als extra coming- en leaving home.

Is dat specifiek op de greenline, of ook op de ambition en elegance....?
 
Mijn Greenline heeft het ook. 2 extra opties.
1) 'tunnenverlichting'. Licht gaat altijd om stadslicht. Op het moment dat het te donker wordt dan gaat hij op dimlicht.
2) 'automatisch'. Gelijk aan vorige keuze. Maar als extra coming- en leaving home.

Dit kan de dealer toch instellen op verzoek ?
Is het ook mogelijk de computer zo in te stellen dat de deuren zodra je gaat rijden automatsch op slot gaan?
 

Enkhuizen

Senior Member
Ander vraagje.
De TIM functie op de Bolero, heeft iemand daar al veel ervaring mee?

Ik heb hem ingesteld op 2 tijden, maar opnemen doet hij niet. Het log is altijd leeg...
Zover ik het begrijp scant hij de frequenties af naar een TP bericht en neemt het dan op, ik kan nergens zelf het station kiezen in de setup....

instellen van 0:00 tot 23:59, dan pakt ie alle verkeersinfos bij mij.... ik luister veel bnr...
 
Bovenaan Onderaan