[S2] Voor de mensen met een Premium CarKit (rSAP)

Nog een nadeel is dat je je telefoon moet "Rooten" om dat stukje software te kunnen benutten. Tot op heden heb ik dit nog niet overwogen. Zal dan maar voorlopig weer alleen via de 'oude' methode connecten. Errug jammer allemaal weer.......
 
Heb ook een Galaxy SII die inmiddels op android 4 draait en dus geen rSAP meer kent. Oplossing is echter simpel: rooten (stelt niks voor, handleiding op internet volgen) en vervolgens de eerder genoemde rSAP app installeren. Totale kosten: 8 euro en het werkt weer als een zonnetje...
 

Edwin

Lid
Nog een nadeel is dat je je telefoon moet "Rooten" om dat stukje software te kunnen benutten. Tot op heden heb ik dit nog niet overwogen. Zal dan maar voorlopig weer alleen via de 'oude' methode connecten. Errug jammer allemaal weer.......

Als je het forum leest, is het op dit moment NIET nodig de telefoon te rooten als je de originele ICS van Samsung gebruikt; er is een achterdeurtje beschikbaar.
 
@Edwin Heb jij een link naar dat achterdeurtje van Samsung in dit forum. Ik heb me suf lopen zoeken, maar niet echt iets gevonden. Als RSAP met de originele ICS 4.03 van Samsung werkt, dan wil ik dit natuurlijk wel weer instellen.
 
Bovenaan Onderaan