RS velgen of toch andere op een RS

CDK

Forumguru
@pl686 je steek is 5x112, originele ET is 47 en je naafgat 57.1 van je ET waarde mag je van de geleerden zonder problemen 5mm plussen of minnen, ET 42 zou dus perfect zijn, daardoor wordt je spoorbreedte per wiel 5mm breder en per as een centimeter, anderen monteren spacers voor een mooiere look, geen enkel probleem dus!
Wat jij dacht dat de beste optie was is helemaal correct!
 

CDK

Forumguru
@pl686, verstandige keuze, ik ben benieuwd naar het resultaat!! Ook nog een verlaging in gedachten? Dat zou het namelijk helemaal af maken ;)
 

Jee13

Forumguru
Lol, vaste verlaging kan ook hoor

Ik zou graag 19" rijden en schroefset, maar de geweldige verkeersziekende maatregelen bij mij in de wijk belemmeren mij.

In mijn geval is een verlaging met H&R van ongeveer 40mm met 18 inch velgen optisch ook acceptabel.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Kris P

Nieuw lid
iemand die de gemini velgen 18" van de RS te koop heeft ? ik kan wel geïnteresseerd zijn anders ...
 

Kris P

Nieuw lid
Beste,

heb je je Gemini ondertussen te koop gezet ? heb je ook zo lang moeten wachten achter jouw RS , in had hem eind november besteld en pas halverwege april gekregen
 

Miez1

Forumguru
Deze maar is opfrissen, kwam ik tegen bij onze Duitse alliantie;

30jiuyv.jpg


Brengt me zwaar aan het twijfelen, wat denk jij van dat goud Corné? ;)
 

CDK

Forumguru
@Miez1 nee ik vind het persoonlijk geen mooie combi, maar nu wil je waarschijnlijk ook weten waarom?

1) dat wit en goud vind ik niet matchen, op de foto tenminste...
2) die rode remklauwen er dan ook nog bij al helemaal niet!

Zoals deze O3 hier staat zou ik de wielen zwart plastidippen en heel misschien het dak zwart wrappen en een zwarte diffuser voor en achter maakt het dan af ;)
 

030

Forumguru
Precies, velgen an sich zijn zeker te pruimen. Welke zijn het? Ze hebben wel wat weg van Ultraleggera's?
 

Miez1

Forumguru
Het zijn 'DLW Manay-K-Gold' wielen, ik vind de stijlbreuk met het zwart wit wel 'smashing' eigenlijk, net weer even anders (en daar gaat het ook een beetje om).
 

ertromp

Forumguru
Nog een idee @Miez1 voor je auto:
Velgen van Wheelworld type WH11 in 18" ET45 met spacers 10mm:

IMG_3685.JPG
IMG_3686.JPG
IMG_3688.JPG

persoonlijk zou ik voor 19" gaan
 
Bovenaan Onderaan