RS velgen of toch andere op een RS

vw125

Forumguru
Ik heb gisteren de knoop doorgehakt en ben de 19" xtreme wheels gaan bestellen bij de dealer.
Ik weet dat er voor en tegenstanders zijn voor deze velgen maar ik denk dat deze samen met de verlaging wel een mooi geheel gaan geven aan de RS.
Ben ook nog info gaan vragen om eventueel men dak te laten wrappen in het zwart.
 

vw125

Forumguru
Vandaag telefoon gekregen van de dealer dat men velgen zijn aangekomen, morgen ga ik ze ophalen en binnen twee weekjes komen de bandjes eromheen. 7 Juni heb ik dan afspraakje bij Antera om hem wat lager naar moeder aarde te brengen.
En dan staat de RS naar men zin :)
 
Ik zit ook te stoeien met welke zomervelgen ik wil. In eerste instantie wist ik het zeker, de Xtreme velgen! Maar er is zoveel moois dat je toch gaat twijfelen. Nu ben ik erg nieuwsgierig hoe de velgen bij de kleur metal grey staan. Is er iemand die de xtreme velgen onder een RS metal grey heeft? Of misschien ergens een foto heeft gezien?
 
mijne staan onder een zwarte RS. staan redelijk wat foto's op de meetingpagina van dit weekend . va velgen en ook foto velgen inclusief auto
 
Ja klopt die had ik voorbij zien komen, mooie wagens :-) Lijkt me leuk om een keer zo'n meeting bij te wonen. Metal grey is niet donkergrijs, er zit ook een tikkeltje groen/blauw in, ik vraag me af of dit mooi staat met de antraciet kleur van de xtreme..lastige keuze velgen en ik merk dat ik niet de enige ben die dat moeilijk vindt :D
 

ertromp

Forumguru
Ja klopt die had ik voorbij zien komen, mooie wagens :-) Lijkt me leuk om een keer zo'n meeting bij te wonen. Metal grey is niet donkergrijs, er zit ook een tikkeltje groen/blauw in, ik vraag me af of dit mooi staat met de antraciet kleur van de xtreme..lastige keuze velgen en ik merk dat ik niet de enige ben die dat moeilijk vindt :D
Kom gezellig naar de meeting op 6 september in Nuenen!
Voor opgave: zie mijn handtekening :D
 

TL@

Forumguru
Hele mooie auto (maar de combi is toch mooier :deuk:), velgen staan er mooi op, zelfs zonder verlaging.
 
Bovenaan Onderaan