Roomster: Voors en Tegens

Abo

Lid
De bagageruimte van mijn toekomstige Roomster is ook fantastisch voor mijn drumstel.
Lekker veel ruimte en een vlakke laadvloer.

Count down: Nog 3 tot 5 weken wachten en dan komt de aflevering.
 

Abo

Lid
Nu begrijp ik pas waar dat gebonk in de hele auto vandaan komt.
Het is die 22x17,5 turbo Bassdrum!

Count down: Nog 3 tot 5 weken wachten en dan komt de aflevering.
 

Mark

Banned
Wat voor honden heb je?

Een Labrador, Zora
Zorazitje.jpg


en een kruising, Tinny
0608.200601.jpg


De bench in de wagen
Hondenbench.jpg


Maar voor lange ritten, en als het weer het toelaat, gebruiken we deze hondenaanhanger want daar hebben ze meer ruimte in.
Deze word ook gebruikt als ze gaan zwemmen zodat de auto achteraf toch droog blijft
Hondenkar.jpg
 

Fabia

† In Memoriam
Ik heb nog een paar mooie Skoda stickers voor op je hondenaanhanger. Ze hebben het goed voor elkaar zo.
 

EdK

Forumguru
als dat je tuin is waar tinny staat dan vraag ik me af waarom je je honden nog vervoerd ?? ze hebben t rijk te over in zo'n tuin !!
Lijkt de tuin ( oppervlakte ) wel van onze voormalige koningin !!
 

LenK

Forumguru
Nee joh. Hij laat zijn honden uit BIJ de koningin.
Hij heeft toch ook belasting betaald waar de Bea van woont.
Mag je toch wel iets voor terugkrijgen behalve de poppenkast :489:
 

Mark

Banned
Edk, ik ben maar een gewone bediende-verkoper en geen miljonair.
Die tuin dat je ziet is een deel van het gemeente park, ik woon maar in een doodgewoon flatje.
 

EdK

Forumguru
Edk, ik ben maar een gewone bediende-verkoper en geen miljonair.
Die tuin dat je ziet is een deel van het gemeente park, ik woon maar in een doodgewoon flatje.

Ach niet te bescheiden met betrekking tot je beroep ! Ik ben ook maar een simpel elektromonteurtje !!
Maar jij woont in een mooie stad mag ik zeker zeggen !!
Heb menigmaal plakwaaiers opgelaten in augustus op jullie linkeroever op het braakliggende stuk terrein.
En in het internaat voor scheepskinderen mogen overnachten , en door de hobby van plakwaaiers ook wat vlaamse ( of moet ik zeggen belgische ) vrienden rondom Antwerpen wonen.
Nee jullie zijn een plasant volk dat weet wat lekker eten en drinken is !! En ik mag dan ook graag op plekken in europa met deze vlaamse vrienden een plakwaaier oplaten en flink lachen als ik het over een Spa blauw heb en jullie dan over een platwater praten.
Een ding ben ik wel achter gekomen, als jullie plat antwerps gaan praten dan loop ik weg want russisch versta ik dan waarschijnlijk nog beter !!

hoop dat je honden nog lang mogen genieten van het mooie gemeenschappelijke park wat van al onze belastingcenten gemaakt is !!
 

EdK

Forumguru
Nee joh. Hij laat zijn honden uit BIJ de koningin.
Hij heeft toch ook belasting betaald waar de Bea van woont.
Mag je toch wel iets voor terugkrijgen behalve de poppenkast :489:

ach ik geniet nog elke dag van onze maxima !! en ze is me belastingcenten zeker waard !! maar iets zuiniger mag ze wel worden !! want zoals elke vrouw heeft ze ook een te groot gat in der hand !!!

oef dit gaat me weer me kop kosten die laatste uitspraak.
Lief lees dit alsjeblieft niet !!!
 

Boet

Actief lid
Het verschil tussen Roomster en Octavia is een stukje kleiner dan hier aangegeven. 450 Liter is de opgave met de stoelen helemaal naar achteren, waardoor je qua beenruimte de Octavia ver achter je laat. Met de stoelen naar voren bedraagt de kofferruimte 520 liter.

Onder de hoedenplank, wel te verstaan. Haal je die eruit, dan is er uberhaupt geen vergelijk meer:). Met de Fabia 2 zal het vergelijk ook best interessant worden...
 

van_der_P

Senior Member
Het belangrijkste zijn voor mij niet de liters, want dat zegt zo weinig. maar de vorm van de bagageruimte.
Wij rijden 10 jaar Skoda O1, Fabia combi, en nu Roomster, en ik kan alleen maar zeggen dat de roomster de grootste en vooral de meeste prakitisch kofferbak heeft. Zeker als de bank neer geklapt/verwijdert is.

Groetjes
van der P
 

EdK

Forumguru
Zeker als de bank neer geklapt/verwijdert is.

Groetjes
van der P

We mogen niet meer van bank spreken als het 3 stoelen zijn !!
En heb ze er nu al een paar keer uitgelaten waardoor ik een zee van ruimte had en alles mee kon nemen in een keer !! En zelfs achteraf bleek dat ik er zelfs 1 stoel in had kunnen laten !!

En mijn tante die een bourgondische bouw heeft was ook erg blij toen ik de middnstoel er tussenuit haalde en de 2 stoelen verdeelde over de middenruimte !!
Goh dit is de eerste keer dat ik niet tegen een portier aanzit , was haar opmerking !!
 
Lenk, jouw gelul over de Roomster begint wel een serieuze baard te krijgen.
Ok, je vindt hem niet mooi, praktisch en wat weet ik nog allemaal meer maar een beetje respect voor de mensen die wel een Roomster hebben zou niet misstaan.
 

LenK

Forumguru
Ik vind de Roomster inderdaad een mislukt model.
Doet de reputatie van het merk geen goed.
Hoe eerder die uit de handel gaat hoe liever.
Verkoop is gelukkig marginaal.
Laat wie er in wil rijden er in rijden, ze doen het zichzelf aan.
Alleen van die happy verhalen over de Roomster wordt ik dus juist minder happy.
En een beetje humor moet je tegenkunnen.
 

Fabia

† In Memoriam
Ik vind de Roomster inderdaad een mislukt model.
Doet de reputatie van het merk geen goed.
Hoe eerder die uit de handel gaat hoe liever.
Verkoop is gelukkig marginaal.
Laat wie er in wil rijden er in rijden, ze doen het zichzelf aan.
Alleen van die happy verhalen over de Roomster wordt ik dus juist minder happy.
En een beetje humor moet je tegenkunnen.

Misschien een beetje misplaatste humor? "Ze doen het zichzelf aan" vind ik niet echt humor. Ik vind juist de Roomster een auto is die goed bij het merk Skoda past. Ook ik had in eerste instantie mijn bedenkingen, zeker toen we alleen nog maar foto's hadden gezien maar na een dagje er in gereden te hebben ben ik de auto als geheel meer gaan waarderen. Ik vind de Roomster mooier dan de nieuwe Fabia die wel erg saai vorm gegeven is. Het enige, en daar hebben we het ook al over gehad op dit forum, is de prijsstelling. Daar begint de negatieve invloed van het VAG concern zich te gelden. Juist met een goede prijsstelling had je veel meer Roomsters kunnen verkopen. Nu moet Skoda alle zeilen bijzetten en krijg je dus een actie met Toys"R"US om maar meer mensen naar de Roomster te trekken en dat vind ik jammer. Dat verdient m.i. de Roomster niet. Dus laat de Roomster rijders een beetje in hun waarde.
 

Abo

Lid
Ik vind de Roomster inderdaad een mislukt model.
Doet de reputatie van het merk geen goed.
Hoe eerder die uit de handel gaat hoe liever.
Verkoop is gelukkig marginaal.
Laat wie er in wil rijden er in rijden, ze doen het zichzelf aan.
Alleen van die happy verhalen over de Roomster wordt ik dus juist minder happy.
En een beetje humor moet je tegenkunnen.



Als je niet happy wordt van happy verhalen over de Roomster, dan moet je ze niet lezen.
Als je de Roomster een mislukt model vindt, ga dan de andere rubrieken lezen die je wel interessant vindt.
 

Michel

Forumguru
Het enige, en daar hebben we het ook al over gehad op dit forum, is de prijsstelling. Daar begint de negatieve invloed van het VAG concern zich te gelden. Juist met een goede prijsstelling had je veel meer Roomsters kunnen verkopen. Nu moet Skoda alle zeilen bijzetten en krijg je dus een actie met Toys"R"US om maar meer mensen naar de Roomster te trekken en dat vind ik jammer. Dat verdient m.i. de Roomster niet. Dus laat de Roomster rijders een beetje in hun waarde.

Skoda vindt blijkbaar ook in dat de prijsstelling van de Roomster iets te hoog is, blijkens dit bericht:
http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=44515
 

EdK

Forumguru
Jammer dat je tante geen paus kan worden. De mobiel heb je al :489:

goh jochie heb je zelf je tekst aangepast of is het door de moderator gedaan ??

Wordt tijd dat je een panda gaat kopen en naar het Fiat forum verdwijnt !!

kun je je ergeren aan de punto en duplo en kun je ze bakken in de croma !!
 
Bovenaan Onderaan