Rit Naar de Nurburgring - 7 Mei 2015 - Inschrijvingen

Cordoba

Forumguru
@Tuner111 Je mag me schrappen van het lijstje, ik ben gewoon te druk om me even behoorlijk voor te bereiden op het tripje. (wil toch vooraf B&B enz. uitzoeken en reserveren, en ook even bekijken via welke route ik dit kant op ga, maar zelfs het over laten leggen van mijn reserveband op lichtmetaal lukt niet, omdat óf ik geen tijd heb, óf als ik wel tijd heb, zit de bandenboer steeds stampvol.:mad:

Octavia32

Forumguru
@Tuner111 Je mag me schrappen van het lijstje, ik ben gewoon te druk om me even behoorlijk voor te bereiden op het tripje. (wil toch vooraf B&B enz. uitzoeken en reserveren, en ook even bekijken via welke route ik dit kant op ga, maar zelfs het over laten leggen van mijn reserveband op lichtmetaal lukt niet, omdat óf ik geen tijd heb, óf als ik wel tijd heb, zit de bandenboer steeds stampvol.:mad:

Het begint al een aardig "select" groepje te worden:cry:

Maar goed als het niet kan dan kan het niet :jaja:

Ik heb in ieder geval even wat opgezocht voor tanken ARAL Ultimate (100 als ik het goed heb)op de route vanaf kerpen naar de ring.

Aral route met tankstelle.jpg Aral Tankstelle met Ultimate kerpen.jpg Aral Tankstelle met Ultimate Niederzissen.jpg

Goofy@5E

Forumguru
Heb da spel met 101 octaan nog nooit getankt, ben wel benieuw of het een verschil gaat geven, en of je het wel degelijk voelt, en ah ja nog iets .... denk da dat die kaarsen goed hun werk aant doen zen, geven 20° plus voor volgend weekend. ....laat maar komen

abelsj

Forumguru
Heb da spel met 101 octaan nog nooit getankt, ben wel benieuw of het een verschil gaat geven, en of je het wel degelijk voelt, en ah ja nog iets .... denk da dat die kaarsen goed hun werk aant doen zen, geven 20° plus voor volgend weekend. ....laat maar komen
Hoe meer bougiekes ge brand hoe warmer he. Ik zal wel werken om de Belgische economie in evenwicht te houden. Amuseert ulle en voorzichtig zijn he.

Kenei85

Senior Member
Ik kan er helaas ook niet bij zijn. :wavecry::banghead::banghead:
Ben net terug van Luxemburg voor men werk, en zal helaas ook volgend weekend nog in Luxemburg moeten aanwezig zijn...
Alvast veel plezier gewenst daar, en hopelijk kan ik het volgende uitstapje wel meegaan...

Grtz
Kenny

Bovenaan Onderaan