Rit Naar de Nurburgring - 7 Mei 2015 - Inschrijvingen

Goofy@5E

Forumguru
Terug home en uitgerust, hopelijk is iedereen veilig thuis geraakt, bdw Bram nog eens bedankt voor het organiseren van de uitstap (en het wachten op de laatste, die de groep een beetje kwijt was :pardon:)was een zeer geslaagde dag, en zeker voor herhaling vatbaar,

hierbij mijn bijdrage aan fotomateriaal


100_5520.JPG 100_5521.JPG 100_5522.JPG 100_5523.JPG 100_5526.JPG 100_5527.JPG IMG_20160507_120041.jpg IMG_20160507_142828.jpg

@Octavia32 heb geen fb, kun je je foto hier posten aub, thanks

Op naar de volgende meeting zou ik zo zeggen, grtz Kris,
 

S.O.C.3

Actief lid
Zo, weer 24 uur thuis en 713km op de teller van mijn Octavia bijgeschreven. Bram bedankt voor de leuke trip. Hoewel we elkaar aan het einde van de middag niet meer gezien hebben heb ik genoten van al het spektakel (en getakel van wrakken op de oprijwagens). Vooral de laatste plek links 2 km terug naar de Autobaan, was heel spectaculair. Als laatste wil ik ook alle fotografen bedanken voor de mooie foto's.
 

Badsloefke

Forumguru
vandaar dat ik altijd Walkie Talkies meedoe met een rit of op vakantie, heel handig, ook voor onderweg, de eerst een de laatste een walkie talkie dan kan je gemakkelijk afspreken as er achterblijven... Ma k moet er wel bij zijn dan haha hopelijk lukt het volgende keer wil echt wel eens naar daar rijden :)
 
Laatst bewerkt:

oco1979

Forumguru
zag er allemaal goed uit.
zelf een weekendje met de familie weg geweest,zeeland even onveilig gemaakt :D.

Met de camper op de ring zou niet echt ideaal zijn , al heb ik al een filmpje gezien dat het wel eens gebeurd.
 
Bovenaan Onderaan