Rit Naar de Nurburgring - 7 Mei 2015 - Inschrijvingen

Tuner111

Forumguru
Beste Skodaforumers,

Op 7 mei 2016...

Graag nodig ik jullie uit op een tripje naar de Nurburgring. Zoals we reeds zijden zouden we een roette nemen om zo op een middelmatig tempo naar daar te rijden. Maar omdat we ook uit alle hoeken komen zou ik graag eens voorstellen horen waar we kunnen samenkomen allemaal ?

Indien je graag rechtstreeks zou rijden kan dit natuurlijk ook.

Wat gaan we doen ?:

Een gezellig dagje naast "de groene hell" alle mooie wagens bekijken. de tal van shops, musea,... & voor de mensen die graag "de groene hell" zouden temmen gaat dit natuurlijk ook.

Misschien kan @Belgianr26 je eens meenemen op "de groene hell" ?

Karten kan je ook op de plek ook doen :)

Mijn voorstel (met dank aan @koreaan):
https://www.google.nl/maps/dir/50.8...1d7eac!2m2!1d6.9655791!2d50.3460888!3e0?hl=nl


Wie gaat er mee ?
@Tuner111
 

Goofy@5E

Forumguru
Alle der moet ene den eerste zijn, IK GA MEE en het vrouwke ook, werk just geregeld se, da internet is soms toch wel makkelijk zene:deuk:
 

S.O.C.3

Actief lid
Schrijf mijn naam ook maar op de lijst. Het maakt mij niet zoveel uit waar het "beginpunt" van de trip zal zijn. Ik ben er gewoon op tijd.:jaja:
 

Cordoba

Forumguru
Dit weekend en de dagen ervoor druk met andere hobby (dit weekend naar een bierruilbeurs in Valkenswaard), volgende week even puzzelen met de agenda en met mogelijke verzamelpunten. Pas als ik wat zekerheid heb schrijf ik me in.
 

Octavia32

Forumguru
Ik ga mee, maar volgens mij was dit vanuit de poll wel duidelijk net als degene die ook voor 7 mei gestemd hebben.

Daarbij stel ik voor om af te spreken in kerpen (dld) dit ligt op de route.

Misschien is dit nogal zeikerig van mij maar dit is de derde topic over hetzelfde onderwerp

Heb er in ieder geval zin in wij komen met vier man als dat relevant is.
 

Kempes

Forumguru
Misschien even topic-naam veranderen naar 2016..

Geen aanmelding van mij trouwens..zit dan al een weekendje op de motor..
 
Bovenaan Onderaan