Het is geen verwijt, maar de hobby word op deze manier wel een beetje kapotgemaakt. Degene die rondrijden met de voorruit dichtgestickerd en met knallende uitlaten mogen ze er van mij uithalen, maar nu worden er ook andere tuners geviseerd die lager liggen dan 11cm bodemvrijheid, oké dat mag niet volgens de wet maar werkelijk, wie vallen zij daar nu lastig mee? Wet is wet dat snap ik ook, maar degene die geen anderen in gevaar brengen met hun aanpassingen verdienen het in mijn ogen niet zodanig aangepakt te worden.
Maar goed, ik wil het hier ook niet laten verzanden in een ik vind dit jij vind dat discussie, het is nu eenmaal wat het is. Mijn auto's hebben ook legale en illegale mods, soms ook vanuit financieel perspectief, in België slaan ze je zo dood met regels en certificaten waar enorm op verdiend word dat een uitlaat zonder certificaat 5x goedkoper is voor hetzelfde resultaat als eentje die toevallig wel zo'n certificaat heeft. Als je dan weet dat het voor die bedrijven in België enorm duur, omslachtig en tijdrovend is om aan zulke certificaten te komen is dat toch vraagroepend, het kan legaal, maar in België doen ze geen moeite om écht te onderzoeken wat nu best kan, en wat niet. Dan hebben jullie het in NL veel beter voor elkaar qua regelgeving.