Risenation HOF 2k23

JeSko

Forumguru
Eerste van het jaar en wat voor één,

Risenation in de nekkerhal te Mechelen was helemaal top, al merk je wel dat meer en meer hobbyisten afhaken, vanwege de dure economie? moeilijke tijden? Hebben mensen nog wel geld voor zulke hobby? Het antwoord ben ik jullie schuldig, feit was echter dat er zeker nog zo'n 150 meter onbezet stuk nekkerhal te bewonderen was, daar waar tijdens vorige edities kandidaten geweigerd moesten worden.

Zoals Bob Dylan ooit zong, "The times they are a-changin."
 

Cordoba

Forumguru
Echt een aantal bijzondere auto's ertussen Jefrey, zoals de oer-Civic en die Audi 100. Ik heb alleen het idee dat de wieldoppen van die Audi 100 nooit origineel zo geleverd zijn, maar zit me gek te peinzen wat er nu wel precies op zat. (Gezien de bolling denk ik dat deze wieldoppen voor een Audi 60 ofzo bedoeld waren).

Edit: als ik google vind ik toch ook exemplaren met deze wieldoppen
100GL71C.jpg
 

MaxN

Donateur
Heb haast het idee dat ze allemaal geen ophanging meer hebben, volgens mij allemaal Air-ride ophanging op deze show.
 

JeSko

Forumguru
@MaxN

Zonder airride is het tegenwoordig ook bijna onmogelijk om op zo'n show te staan, jammer genoeg is de waardering voor static op sterven na dood.
 

JeSko

Forumguru
Dankje @ertromp , moet toch eens werk gaan maken van die fotografie lessen met de Camera die hier ligt. Lijkt me wel leuk.

Euhm niet helemaal met je eens @Rosinfield er waren net veel smaakvolle builds aanwezig, soms ook eens wat minder mooi of subtiel maar over het algemeen vond ik het wel een cleane meet. Maar goed dat is weer een verschil in smaak en ook niet meer dan dat uiteindelijk. :D
 

MarcoO2

Forumguru
Dankje @ertromp , moet toch eens werk gaan maken van die fotografie lessen met de Camera die hier ligt. Lijkt me wel leuk.
Mij viel juist op dat deze foto's er -zeker voor een drukke show- helemaal niet verkeerd uitzien. Je hebt er duidelijk meer werk van gemaakt dan normaal, en dat levert -voor mij- veel mooiere foto's op.

Qua auto's - tsja, het is niet mijn smaak, maar het is wel duidelijk dat het met liefde gebouwde auto's zijn en dat kosten nog moeite gespaard zijn. Er zitten exemplaren tussen die ik graag zou hebben, zoals die rode Corrado. Wel even andere wielen eronder ;)

Had overigens nog nooit van Risenation gehoord, moest even googelen om te weten wat het eigenlijk is.
 

JeSko

Forumguru
Dankje @MarcoO2 ik vind dat, komende van een fotograaf, een enorm compliment!! Gelukkig mocht ik de Samsung van mijn vrouw gebruiken, die neemt ietwat betere foto's dan mijn eigen toestel :)

Ja klopt, zit vaak heel veel tijd en liefde in, en veel centjes uiteraard, over smaak valt niet te twisten maar appreciatie is altijd mooi, jammer dat die insteek dezer dagen ook in de scène zelf wat verloren is gegaan.

Bedankt voor je mooie reactie! :thumbsup:
 
Bovenaan Onderaan