Rijtest O3 Combi

Dennis Nijholt

Forumguru
ach...in de Superb gaan mensen ook genoeg voor je aan de kant....in de Citigo gaan ze überhaupt niet aan de kant...zal mij benieuwen hoe dat gaat in de Octavia (wel met Xenon en LED)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
met mijn glimmende grilletje en LED drl's heb ik ook überholprestige genoeg hoor, niets te klagen :)
 

MaRco2

Forumguru
In de huidige AutoReview staat een vergelijkingstest tussen de Octavia Combi 1.6TDI, Opel Astra en Ford Focus.

1x raden wie er wint....?

in de vorige stond een megatest met de 1.4TSI HB, eindigde als 2e, VW Golf VII als eerste, Leon FR in de middenmoot.
 

MaRco2

Forumguru
Nu in AutoWeek Octavia Combi 1.2tsi tegen Hyoendaai i40 en Kia zee apostrof dieee. Winnaar mag duidelijk zijn!
 

Maxel

Nieuw lid
Nu in AutoWeek Octavia Combi 1.2tsi tegen Hyoendaai i40 en Kia zee apostrof dieee. Winnaar mag duidelijk zijn!
Heeft iemand het artikel digitaal beschikbaar? Zit in het buitenland en tegen de tijd dat ik terug ben ligt er al weer een nieuwe autoweek in de winkel.... :(
 
Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
@Maxel - even een (offtopic, dat wel) tip voor de nieuwe gebruikers: hier kun je eenmaal geposte eigen berichten nog enige tijd bewerken (of zelfs verwijderen), kijk maar naar de keuzes onderaan je bericht.
Dit is een écht forum! (Geen reaguurdersplatform zoals bv. nujij.nl waar een eenmaal gepost bericht niet meer is aan te passen)
 

Maxel

Nieuw lid
@Maxel - even een (offtopic, dat wel) tip voor de nieuwe gebruikers: hier kun je eenmaal geposte eigen berichten nog enige tijd bewerken (of zelfs verwijderen), kijk maar naar de keuzes onderaan je bericht.
Dit is een écht forum! (Geen reaguurdersplatform zoals bv. nujij.nl waar een eenmaal gepost bericht niet meer is aan te passen)
Done!
Thanks voor de tip.
 
ach...in de Superb gaan mensen ook genoeg voor je aan de kant....in de Citigo gaan ze überhaupt niet aan de kant...zal mij benieuwen hoe dat gaat in de Octavia (wel met Xenon en LED)

Met mijn huidige zwarte O2 gaat men ook vlot aan de kant. Kan ook te maken hebben met een extra "ding" op de voorruit, , net naast die waar de spiegel vast zit. Is de zuignap voor mijn gsm maar denk dat het wordt aangezien voor een camera en aangezien de politie ook met een zwarte O2 rijdt ..........
 

TedVlemmings

Forumguru
Zo krijg ik een kastje langs mijn spiegel hangen wat als GPS unit dient voor KM zooi in de lease. Is ook precies zo'n camera formaat maar ik denk dat je dat vanuit je binnenspiegel toch haast niet kunt waarnemen bij de auto achter je.
 

Canon-Eye

Forumguru
Schilder er een witte ellips op.
Als die de juiste vorm heeft, dan lijkt hij van voren af gezien toch een beetje op de cirkelvormige lens van een camera...:D
 
Bovenaan Onderaan