Ridley's Skoda Fabia Combi III First Edition Ambition Race Blue

FabiaTsi

Senior Member
Prachtige fabia Ridley. Met de perfecte motor, subtiel verlaagd en in een kleur dat hem doet stralen. Enkel van de velgen ben ik geen fan. Ik zie liever een smallere spaak zoals je vorige. Die heb ik ook ;).

Heb je de sportzetels?

Ridley

Forumguru
Nee, ik wilde bewust geen sportstoelen ivm de dvd schermen vd kids.

De velgen vind ik zelf juist wel heel fraai, vooral 17 inch doet veel qua wegligging en niet te vergeten makkelijk te onderhouden

Ridley

Forumguru
Eindelijk de instaplijsten geplaatst.

21ac77f99817b70c70551d0561b7f9c3.jpg
4164bb030088336317dd1bdf33d3a7ab.jpg

Ridley

Forumguru
Geen idee welke eronder zit. Zal morgen even op de doos kijken. Totaal geen aanloop hoor bij uitsturen. Past perfect

geerrre

Forumguru
Super! Bedankt. :thumbsup:

Mijn Combi is 23/07/2016 besteld en wordt eind september geleverd. Ook Race blue in Style uitvoering met sportophanging.
Maar vrees dat hij nog te hoog gaat staan.
Met de af-fabriek sportophanging heb ik alvast andere dempers. (zo heb ik toch vernomen via de dealer en op skodacommunity.de)
Een eibach setje zoals bij de jouwe zou dan ideaal zijn.

Ridley

Forumguru
Afgelopen vrijdag slachtoffer geworden van gevalletje deur opengooien bij parkeren. Waar Mw. niet op had gerekend was dat er nog een bestuurder in de auto zat. En glashard ontkennen terwijl de zilveren lak nog op mijn auto zat. Uiteindelijk na de belofte dan maar even de politie erbij te halen, toch maar even schadeformuliertje ingevuld. Waarom verzekeren als je toch niet wilt dat er iets mee gedaan wordt... Zo mijn frustratie ben ik kwijt nu. Volgende week wordt het gemaakt en het deukje uit Frankrijk vorig jaar wordt mooi meegenomen. Eind goed al goed.

heusinkveldb

Forumguru
Tja, heel herkenbaar. Sta je te wachten tot moeders de kids in de auto heeft zitten voordat jezelf in je eigen auto wil stappen, bam... deur tegen je auto :mad:

Ik: Mevrouw, uw kind sloeg net de deur tegen m'n auto en nu zit er een deukje in.
Mevrouw: Nee hoor meneer, dat doen mijn kinderen niet, die deuk zat er al.
Ik: Doe uw deur maar eens open, dan zal je zien dat ie precies op die plek komt.

en maar blijven ontkennen. Uiteindelijk met de politie gedreigd en toen toch maar formulieren ingevuld.
Sommige mensen:nono:

Bovenaan Onderaan