Ridley's Skoda Fabia Combi III First Edition Ambition Race Blue

Hier zit je niet echt op te wachten nee .
En wat ben ik blij dat me wagen voor me keukenraam staat en niet meer op de parkeerplaats .
Me oude O2 zat helemaal vol met parkeerdeukjes
 

Ridley

Forumguru
dan maak ik het nog spannender: om precies te zij zitten we in San Felice del Benaco. Zie ik je vd week daar wel
 

Leandro

Senior Member
Hihi , wij hebben daarnaast gestaan een paar jaar geleden .
Manerba del Garda toch

Dat is ook dichtbij maar een gemeente? eronder.

dan maak ik het nog spannender: om precies te zij zitten we in San Felice del Benaco. Zie ik je vd week daar wel

Haha toevallig. Ik kom zelf zondag avond aan en vertrek vrijdag ochtend weer. Verder ga ik in Juni en Augustus nog twee keer.
 

Ridley

Forumguru
IMG_0764.JPG

Op vakantie gespot dat het kapje van mijn dakdrager gescheurd is. Gelijk nieuwe laten halen door mijn pa. Mocht iemand interesse hebben in dit stel (ze functioneren nog prima, alleen plastic kapje is gescheurd en heeft geen invloed op de veiligheid. Ik ben nu eenmaal een zeikerd ;)) kan ze gratis af komen halen in 040.

Geschikt voor:

IMG_0765.JPG
 

Thokozanoah

Forumguru
Zeker. 1:15 met 132 gemiddeld over 1080km incl dakkoffer vond ik echt niet slecht. Geen problemen gehad, dus topweken gehad!
En.....niet geflitst onderweg??
Ik werd verrast........had de cruisecontrol op 100 staan, maar bergafwaarts werkt de cc wat minder betrouwbaar en toch nog geflitst:wavecry:
Zal wel weer 20 euries kosten :sterretjes:

Geen slecht gemiddelde trouwens....ik heb de hele vakantie (2700km) 1:18 gereden, wel rustig aan gedaan.
 

Ridley

Forumguru
Heb in ieder geval niets gezien onderweg. Heb alleen in de tunnels in Zwitserland me aan de snelheid gehouden. Ze weten me anders wel te vinden vrees ik. CC stond bij mij op 145 de gehele weg dus als ze me hebben geflitst gaat het niet funny worden...
 

Thokozanoah

Forumguru
Ik ben onderin Duitsland geflitst, op de A5 op een stuk waar je ineens van onbeperkte snelheid naar 100 moest, zonder enige aanleiding..
 
Bovenaan Onderaan