Ridley's Skoda Fabia Combi III First Edition Ambition Race Blue

Ridley

Forumguru
Ok Duitsland is niet zo erg, Zwitserland is een ander verhaal, daar komen ze redelijk in de buurt van onze prijzen. Zal wel 2 tientjes zijn dan inderdaad hahaha
 

Ridley

Forumguru
Niet per se: alle modellen zijn ook leverbaar in station, dus als er een mooi exemplaar tussen zit...
 

Kiswum

Forumguru
Gewoon bij Skoda blijven, een Octavia dus ;)
Kijk anders ook even in Luxemburg, ik weet niet wat import kost, maar daar rijden bijna alleen maar snelle uitvoeren zoals een VRS, FR, GTI, RS, etc.
 

Ridley

Forumguru
Helaas is het anders gelopen @Kiswum, maar voorlopig ben ik er blij mee. Als ie echt niet bevalt kan ik nog altijd naar Luxemburg

56f5c43e80a06931c7c236b57c167d6f.png
 

Japanese Power

Donateur
Skoda Octavia beetje goed in de spullen
VW Golf R-line
Seat Leon FR
Ford Focus ST-line

Voorkeur voor automaat

Helaas is het anders gelopen...
Da's nogal een verschil: waarom? Aanvang zoektocht een dikke motor en uiteindelijk een 1.0, 3-cilinder, handgeschakeld. Niets mis mee want ik ken 2 mensen die deze motorisering ook hebben, maar toch. Gelukkig wel een ST-line en lekker jong met weinig KM, die zijn lekker compleet uitgevoerd. Proficiat.
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Veel plezier met de nieuwe aanwinst @Ridley, maar wel jammer dat ook jij het (zinkend?) schip verlaat :) Het valt op dat veel leden die meerdere Skoda’s gereden hebben vreemd gaan :)
 

Ridley

Forumguru
Veel plezier met de nieuwe aanwinst @Ridley, maar wel jammer dat ook jij het (zinkend?) schip verlaat :) Het valt op dat veel leden die meerdere Skoda’s gereden hebben vreemd gaan :)

Na ruim 15 jaar mag het ook wel eens, laten we het erop houden dat de VAG dealers niet echt overtuigd zijn van hun eigen product als ik de inruilprijzen terug hoorde. Ik weiger om binnen 3 jr 13K af te schrijven op een Fabia die er nog uitziet en rijd als nieuw. Dan ga je toch eens bij de buurman kijken hoe jammer ik dat zelf ook vind.
 

Ridley

Forumguru
Om toch nog een beetje contact met het Skodaforum te behouden: vandaag met mijn pa een jonge tweedehandse Karoq gekocht (1.900 km...) en zijn Fabia ingeruild (4 jr oud en 30.000km op de teller. Echt een heel mooi ding, kan mij wel bekoren. Redelijk goed in de spullen zo’n Clever Edition. Inclusief ACC, stoel en stuurverwarming.

Brengt mijn Skoda hartje wel weer in vervoering

15dfb07cb76af06faef79092049aecd6.jpg
 
Bovenaan Onderaan