-Ri-'s O3 combi

B.Stuurder

Forumguru
Het is net of ik naar mijn eigen wagen kijk, alleen heb ik maar twee pedalen. Eén van die kapjes om de deurhaak past niet helemaal perfect, maar alles functioneert prima, dus het zal mijn perfectionisme wel weer zijn.
 

B.Stuurder

Forumguru
Hehe :D is toeval hoor, ik denk dat we gewoon dezelfde smaak hebben. Die gewoon ontzettend goed is ;)

Maar geen schrik, ik ga niet dezelfde velgen kopen... of toch :pieker::D;)
Dat denk ik ook ja, ontzettend goed :D

Be my guest, ik kan me natuurlijk heel goed voorstellen dat je dezelfde velgen wilt. :pardon:
Dan nog tunen en je hebt ook hetzelfde vermogen.... Optie?
 

-Ri-

Actief lid
De velgen heb ik een idee wat. Eerst testsetje eronder zaten voor de maten te passen.

Dat tunen is iets wat ik wel wil laten doen in de toekomst. Maar eerst wat km's maken. Ik heb op 3 maanden 3000km, eerst auto wat los laten komen.
 

-Ri-

Actief lid
Zo, de O3 is vorige week binnen geweest bij de dealer voor het monterren van de spoiler en activeren van smartlink.

Smartlink is voor mij zn geld waard. Alleen al voor het gebruik van spotify, de rest van mogelijkheden zijn mooi meegenomen.

Heb ook setje test velgen van mn vader zn touran eronder gezet.
Bola B7 in 8.5x18 Et42 met 225/40r18 banden.

Vooraan is het goed, achteraan mochten ze nog net iets breder zijn voor mooi gelijk te komen.
Comfort valt nog reuze mee met origineel sportophanging. Zit dus nog zwaar te twijfelen als ik niet voor een set 19" ga.

 

-Ri-

Actief lid
Heb mijn milotec uitlaatsierstukjes black magic gespoten.
Komt nu veel subtieler uit dan het plastic grijs. Gaat goed passen met de nog in planning staande kofferrandbescherming in zwart en spoiler opzetstuk van milotec.

Verder zijn alle onderdelen binnen voor het open kn-filter systeem. Versie 1 is reeds getest en goedgekeurd op mn vader zn touran. Dumpvalve systeem is het nog even wachten op wat onderdelen.

En mn velgen zijn binnen :D:D:D
Bola B1 gunmetal in 8.5x19 ET 45 vooraan en ET35 achteraan, nu nog even wachten op de banden. Die komen volgende week aan. Heb gekozen voor de Dunlop Sportmaxx RT2 in 225/35R19

Foto's zeggen meer dan 1000 woorden!

 

-Ri-

Actief lid
Eindelijk mn kn filterkit klaar, heb lang moeten wachten op de poederlakkerij.

Universele kn filter, bochtje met steun en carterventilatie-aansluiting, rubber slangetje om carter ventilatie te verlengen, borgpen en beetje knutselen.

Verder ook de resonatiepijpen van de aanzuigbuis verwijderd om het volle geluid te krijgen. Heb op ebay een 2e aanzuigbuis gekocht en deze aangespast.

En bij onze goede vrienden van aliexpress een motorcover besteld. Skoda logo komt er nog op.



 
Bovenaan Onderaan