-Ri-'s O3 combi

-Ri-

Actief lid
Eerste foto's van het blauwe geweld.

Vers gewassen na eerste 2 weken van gebruik.

Wat mij zo al opviel was hoe vuil de velgen waren van de eerste 2 weken gebruik. Vooraan waren ze zwart van het remstof, en dit met nog maar 600km op die 2 weekjes. Maar goed zijn het winterwielen en komt er in de zomer wat anders op.

Eerste mods zijn ook een feit, oem zwarte instaplijsten, superskoda led kofferbakverlichting, nummerplaathouder zonder dealerreclame en logo's achteraan verwijderd.
Verder de nummerplaatverlichting vervangen door Philips bluevision lampjes, is geen led maar toch al een hele verbetering ten opzichte van het originele geel. Oem led staat in de planning met wat andere vcds aanpassingen, maar eerst eens op gemak de wagen leren kennen.

Kerstman heeft ook milotec auspuff dummies geleverd die komen er snel onder, keep you posted.

 

fonzamundo

Forumguru
Mooi mooi!

Wil je eens een foto nemen van de nummerplaatverlichting (in het donker uiteraard).
Erger mij ook dood aan de gele lichtjes i.c.m. de LED achterlichten.
En waar heb je die gevonden en tegen welke prijs?
 

-Ri-

Actief lid
Een Belg se. Vanwaar ergens ?

Houthalen

Mooi mooi!

Wil je eens een foto nemen van de nummerplaatverlichting (in het donker uiteraard).
Erger mij ook dood aan de gele lichtjes i.c.m. de LED achterlichten.
En waar heb je die gevonden en tegen welke prijs?

Philips w5w bluevision vindt je in elke automateriaalzaak, 5-6€ voor een doosje van 2 stuks

Edit: foto kunnen toevoegen

Het lijkt wel alsof op de foto het veel witter uitkomt dan in de werkelijkheid, maar het is een stuk witter dan origineel. Kan ook wel te maken hebben dat de belgische platen wit zijn, en het daarmee beter uitkomt.

 
Laatst bewerkt:

Goofy@5E

Forumguru
Je kunt ook oem led unit plaatsen van skoda zelf, heb deze ook in, is plug en bijna play, juist laten instelling voor nummerplaat verlichting laten instellen op led, prijs was iets van een 8 euro dacht ik,
 

fonzamundo

Forumguru
Houthalen



Philips w5w bluevision vindt je in elke automateriaalzaak, 5-6€ voor een doosje van 2 stuks

Edit: foto kunnen toevoegen

Het lijkt wel alsof op de foto het veel witter uitkomt dan in de werkelijkheid, maar het is een stuk witter dan origineel. Kan ook wel te maken hebben dat de belgische platen wit zijn, en het daarmee beter uitkomt.


Thx! Ga ik even scoren binnenkort

@Goofy@5E : LED is idd ook een optie maar dat om programmeren moet ook betaald worden uiteraard...
En Antera is niet echt bij de deur vanuit Brugge vrees ik
 

-Ri-

Actief lid
Milotec uitlaatstukjes gemonteerd van de week.

5 min werk. Look is ok, maar had ze graag wat meer real gehad, dus van zodra minder koud is proberen van er een chroomlook aan te geven, of metalic zwart.


Verder nu op zoek naar led interieursetje en zwarte grill, iets van kofferrandbescherming en wachten tot de blauwe rs spoiler bij superskoda terug binnen is.
 

-Ri-

Actief lid
Zo,

Nog wat bestellinkjes geplaatst.

Via Aliexpress set alu pedalen met voetstoen, organizer voor in de armsteun en siliconen sleutelcover.
Op eBay setje interieurverlichting in led uiteraard.
En via eskoda-shop.cz, de zwarte grill-lijst, zwarte spiegelkappen, omkeerbare koffermat, oem led nummerplaatverlichting en koffer organizer elementjes.

Van superskoda wel te horen gekregen dat de gelakte kofferspoiler voorlopig niet meer in de planning staat in race blauw. Waarschijnlijk deze dan via de dealer zelf bestellen en laten plaatsen, en ook aan het twijfelen om de smartlink te laten activeren.
Heb toch een leuke bonus op werk gekregen dus kan er wel wat extra vanaf :jaja:

Ook op de originele velgen een setje michelin winterbanden gelegd. De continental eco zomerbanden komen er niet meer op. De zoektocht naar een geschikte zomerset is bezig. Twijfel nog tss 18" en 19".
Van look denkende naar iets onderstaands te gaan, ook kwa kleur, maar tis nog even wachten tot de lente.


Verdere foto's volgen van zodra alles geleverd is.
 

-Ri-

Actief lid
Wiel wat voor de auto staat is een 18" met een 215/35r18

Mn vader heeft een set onder zn touran in 8,5x18 met 225/40r18. Binnenkort eens passen om te zien hoe het staat.
 

leon-cupra

Forumguru
Mijn broer heeft 18" onder zijn vRS. Staat wel knap maar vind het niet overtuigend genoegd. Kan je bij wijze evengoed voor 17" gaan. Daarom, met 19" is het boenk erop. Er nog een verlaging bij en de O3 staat er "retevet" bij ;)
 

-Ri-

Actief lid
Jihaaa!!!

Pakket van eskoda-shop.cz is binnen :yeehaa:
En eBay setje van de led interieurverlichting.

Gelijk de mat en de kofferelementjes in de koffer gelegd.
Vandaag "even" de zwarte grillomlijsting geïnstalleerd, eigenlijk net te koud buiten, maar kon niet wachten.

Chroom grill is in 4 stukken gebroken, en ik heb 1 bevestigingstapje onderaan afgebroken met de chroom grill te demonteren. Zwarte klikt er zo in en zit onderaan in het midden dus met 1 tapje minder vast. Maar hij zit er goed in, en loskomen zal ie niet.

Look is al veel beter, met de zwarte spiegelkappen wacht ik wel even tot het wat warmer is. Wil de originele niet stukmaken om ze eventueel te hergebruiken.

Genoeg gezeverd , wat foto's nu.

 

B.Stuurder

Forumguru
Lijkt al aardig op de mijne ;)
Nu nog gloss zwarte dakrails, metallic zwarte lijsten om de ramen en zwarte logo's.
Wat ga je trouwens doen met die lading vastzet hoeken op een rubber mat?
 

-Ri-

Actief lid
Raamlijsten en dakrails blijven gewoon gelijk ze zijn, daarom heb ik ook geen style gepakt, leder en chroom is niet aan mij besteed.

Logo's wil ik ook nog zwart, nog aan twijfelen hoe ik het ga doen.
Was aan het denken van het zwarte achtergrond van het logo blauw te spuiten en het chroom gedeelte zwart. Of gewoon zwart in zn geheel. Maar voor spuitwerk is het nu te koud.

Die lading vastzet hoeken kan ik uiteraard op de andere zijde van mij rubber mat gebruiken ;)
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik heb wel een Style, maar geen chroom.

Ik gebruik de lading hoekjes onder de vloer in de dubbele vloer ruimte. De rubber mat bovenop is zo stroef dat spullen daar, mits zwaar genoeg, gewoon op hun plek blijven staan, ondanks mijn stuurkunsten. ;)

Het logo is demontabel, misschien doe ik dat nog wel, ik heb een afspraak lopen dat de dealer dan het logo spuit in blauw en zwart, echter het demonteren zal op een wat warmere dag moeten gebeuren met wellicht een föhn paraat, want er zijn erg veel hele kleine plastic nokjes in de logo's.....
 

-Ri-

Actief lid
Ja heb het op een Duits forum gezien van het logo, is wat prulle werk, maar mss 2e setje ergens zoeken om het op die te proberen.

Hydrodippen is ook een optie, mss in Carbon, maar denk dat het gaat vloeken met de zwarte grill en spiegelkappen.
 
Bovenaan Onderaan