-Ri-'s O3 combi

-Ri-

Actief lid
Zo via ali express weer wat pakketjes binnen gekregen.

Houder voor middenconsole, lekker handig voor het kleingeld.
En afwerkkapjes voor de deursluithaken, en scharnieren, of hoe je ze ook noemt :)

Verder bij de dealer langsgeweest voor een afspraak te maken om de rs spoiler te laten monteren en de smartlink te laten activeren :D:D:D
 

Canon-Eye

Forumguru
Voor dat enkele doosje van mij valt dat wel mee.
Zo'n uitspraak zou anderen op verkeerde ideeën kunnen brengen bij het laden van een aanhangertje of verhuisbusje en dat kan heel vervelend uitpakken - daarom moet ik hier toch echt even tegen pruttelen...

Natuurkundige principes werken nu eenmaal op elke schaal...

Het enige wat in dit verband telt is de zg. wrijvingscoëfficient - die alleen is bepalend voor de vraag of een doosje of andere lading zal gaan schuiven onder invloed van een bepaalde G-kracht, ongeacht het gewicht ervan.
Ik heb daar desgewenst nog wel wat chauffeurstrainingsmateriaal van, overgehouden aan HSEQ-verleden in die branche.
 
Laatst bewerkt:

B.Stuurder

Forumguru
Ja da's waar, ook een lading van 5 ton gaat gewoon schuiven. Maar die zet ik niet los op een rubber matje.
Maar een doosje met wat foldertjes, die schoof vroeger door heel de bak heen en weer en nu blijft hij lekker staan.
Gebruik het eigenlijk nooit, totdat ik het niet meeneem, dan heb ik het prompt nodig.
 

-Ri-

Actief lid
De smartlink was ik al over aan het twijfelen bij het bestellen van de wagen, de verkoper zei me echter dat iphone zo kan gekoppeld worden en spotify en dergelijke kan afspelen. Dat is idd zo, maar ik kan niet door mijn playlists bladeren.
Tis voornamelijk voor de apple carplay dat ik het doe.

@Joske de spoiler kost mij een €365, superskoda kon ze voorlopig niet meer in race blauw leveren. En los bestellen en laten spuiten en plaatsen door een carrossier kwam rond de 300€, ik heb ervoor gekozen de dealer deze te laten plaatsen owm garantie op plaatsen en garantie achteraf. Ook deze had ik bij de bestelling van de wagen mee willen bestellen, maar ook hier zei de verkoper van em via superskoda te bestellen.
Derde stoplicht blijft gewoon gevrijwaard.

Heb een dikke bonus gekregen op werk, dus het kan er wel vanaf :D

Nu nog de velgen bestellen, en rieger frontlip, milotec spoiler opzetstuk, ...... :D:D

En ivm de koffermat, hij heeft zijn nut al meerdere malen bewezen. De rubberen zijde ivm vervoeren van modderige kinderfietsen, banden, allerlei werk gerelateerd spul.
Omkeren gaat gelijk niks dankzij de perfecte pasvorm uiteraard, gewicht valt heel goed mee, doe het gewoon met 1 hand
 

B.Stuurder

Forumguru
Met Apple Carplay is in Spotify het aantal nummers per playlist dat je kunt manipuleren beperkt tot 200. Alles daarboven kun je wel spelen, maar niet zien op je scherm.
Als je Carplay gebruikt, kun je de Bluetooth niet gebruiken, m.a.w. Geen andere telefoon aansluiten via Bluetooth.
 

-Ri-

Actief lid
Vandaag nog wat parts van ali express geïnstalleerd :D

IMG_1636.JPG IMG_1635.JPG IMG_1637.JPG

Volgende week binnen voor de rs spoiler.
Heb een setje velgen liggen voor te passen en testen. En ben samen met mn vader bezig met een dump-valve set-up te maken en inlaatsysteem met een kn-kelk filter. Meer info volgt... :D
 

Tuulster

Forumguru
Nice!

Heb ik inderdaad ook allemaal er op, maakt de auto af! :thumbsup:

Behalve deze, die had ik ook besteld maar paste voor geen meter..... zouden ze op een Superb III anders zijn dan op een Octavia?

downloadfile-9.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan