Review: Isudar Android radio

ABruintje

Senior Member
Iemand een idee wat hier het probleem is? Mijn homescreen blijft aan en uit gaan. Bij de instellingen of navigatie of radio scherm doet hij dat niet. Maar bij het homescreen blijft hij het doen. Ik heb hem al gereset en ik heb de accu er al af gehad. Mocht allemaal niet baten

En wat gebeurd er als je een andere homescreen instaleerd ?
Ik gebruik zelf Car Launcher AGAMA uit de playstore.
 

Stormtrooper73

Actief lid
Hoi heb even een vraag aan de Android gebruikers, momenteel heb ik ook een Android radio in gebouwd.
Echter kwam ik er achter dat ik de car settings app niet geïnstalleerd heb gekregen.
Is het mogelijk dat iemand mijn kan helpen om de 2app,s te kopiëren en het apk filetje te mailen. Ik krijg echter geen contact meer met mijn verkoper.
Het gaat om 2 appjes
1- van het uitlezen van beziene , afgelegde weg, banden spanning , ect (foto van joels)
2- heet iets van control settings, het bedienen van de auto settings bv esc aan/uit
Bijgevoegd filmpje, de app die ik bedoel, uitleg bij 5.46 min

Ik hoop dat er iemand me kan helpen
Thanks
 

Shailesh

Nieuw lid
Goedemiddag,

Ik heb echt heel slecht geluid. Geluid kraakt aan alle kanten. Dit is nu mijn 3e. Bij de eerste was het geluid goed alleen na 2 uur doorgebrand. Bij de 2e en 3e is het geluid slecht. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Mvg,
Shailesh
 

Frup

Forumguru
Goedemiddag,

Ik heb echt heel slecht geluid. Geluid kraakt aan alle kanten. Dit is nu mijn 3e. Bij de eerste was het geluid goed alleen na 2 uur doorgebrand. Bij de 2e en 3e is het geluid slecht. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Mvg,
Shailesh
Nieuwe batterijtjes erin doen? Of even met een wattenstaafje...

Update: sorry, kon het niet laten. Maar je zal meer informatie moeten geven. Ander kan niemand je een serieus antwoord geven.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan