Rapid Spaceback 1.2 TSI Elegance Businessline Pro

paultie

Forumguru
thanks @Joske Heb gelijk op leddel wat w5w leds besteld voor de kentekenplaat (canbus) en binnen verlichting (niet canbus) voor de spaceback.

Vandaag had de dealer eindelijk de luxe kentekenplaten binnen.
Dus maar weer even heen en weer getuft. Gelijk even gevraagd of ze anti carhijacking aan wilde zetten.
Hebben ze netjes gedaan!

Als de leds er in zitten zal ik nog wel even foto's schieten.
Wat me nu pas opviel is dat de achterste console interieur verlichting niet meeschakelt met het openen van de deur.

Zou dit een kwestie zijn van schakel draad doortrekken naar beide lampjes in de interieur console?
Volgens mij moet ik dan beide lampen ook nog kunnen bedienen met de losse schakelaars die daar achterin zitten toch?

Iemand ervaring mee? Zag op het form wel leden die in een fabia de interieur console hebben vervangen maar niet om de schakeling aan te passen.
 

paultie

Forumguru
Front

front DRL H15

front side markers T10 W5W

turn light (signal light) BAU15S PY21W (offset pins)

Front low beam H7

Front high beam H15 (integrated with DRL function which is 15W. High beam is 55W)



Rear

turn light (signal light) BAU15S PY21W (offset pins)

Rear light/break P21/4W (P21/5W can be modified to fit)

Rear reversing P21W



Rear plate

T10 W5W



Interior dome lights

T10 W5W



Trunk light

T10 W5W


gevonden op briskoda.net trouwens ;)
http://www.briskoda.net/forums/topic/280715-skoda-rapid-bulb-types/

Had mooi een bulk W5W lampjes besteld voor het interieur en kentekenplaat verlichting.
Kleine wijziging op het verhaal van briskoda.
De voorste console heeft twee W5W lampjes en 1 buislamp C5W 42MM

De achterste console had twee C5W buislampen van 36MM

Dus een beetje anders als op de briskoda site.

Zoals eerder al in de post gezegd zijn de achterste intereur lampen niet geschakeld op de deuren.
Bij mij nu wel. Zal zo even posten hoe je dit gedaan krijgt. DIY (vrij simpel als je een beetje handig bent)

edit: hier de link naar de DIY
 
Laatst bewerkt:

paultie

Forumguru
Ja ik heb ook de corner functie maar volgens mij werkt deze alleen met de dimverlichting aangeschakeld.
 

kit

Lid
Bedankt voor jullie antwoord! Bij mij werkt hij niet. Inmiddels al gemeld bij de dealer en die gaan hem zsm aan de computer zetten!
 

peterrapid

Forumguru
Ga jullie ook onze Spaceback eventjes tonen, wel niet proper :cry: maar onze is een 1.2TSI 105PK Elegance en het is echt een heel vlotte bak, koppel, snelheid en dat grolletje onderin is gewoon verslavend, deze witte spaceback vind ik gewoon super zeker met het dak in zwart is prachtig. Maar aan de onze mag ik niet veel komen (is die van de vrouw) Ja lig onder de sloef hé:bloos:
 

Bijlagen

  • WP_20140706_21_25_49_Smart.jpg
    WP_20140706_21_25_49_Smart.jpg
    196,7 KB · Weergaven: 71
Bovenaan Onderaan