Ramen automatisch sluiten

bing69

Actief lid
Met een beetje mazzel komt mijn VAG-COM HEX CAN USB kabel volgende week binnen.
De kabel kost 349 dollar ex. verzenden als je hem rechtsreeks in de USA besteld. Verzendkosten en evt. douanekosten niet meegerekend.

Daarnaast werkt de kabel als vrijschakeling voor de software. Dus zonder originele kabel werkt het niet. Ook zijn er goedkope kabels in de handel, maar die ondersteunen de CAN bus in de O2 en F2 en alle andere VAG varianten niet.

Ik wil straks best wat aanpassingen maken, maar wil ook enigzins de investering terugverdienen, dus vraag een kleine vergoeding.

Ik voel er wel iets voor, dus als je hem binnen hebt hoor ik het graag.

EdK

Forumguru
Heb ook wel interresse als ik weet wat er allemaal mogelijk is !!
Dus zou mooi wezen wat er per model allemaal voor mogelijkheden zijn zodat we van te voren kunnen selecteren wat we willen en of het dan ook mogelijk is !!
Dus hoor graag als zover is en hoever moeten we nederland inrijden !!
Maw wat is je woonplaats !!

Dat is inderdaad leuk als dat kan, aan km's per liter zou ik zelf ook wel prettiger vinden. Weet je toevallig welke software versie er gebruikt werd?? Heb van de week Vag Com 3112 gedownload.
Ook heb ElsaWin gedownload, hier staan zo'n beetje alle reparatie instructies van bv de skoda t/m 2008 in.
Waar heb je deze software gedownload dan?

nomad

Senior Member
Heb ook wel interresse als ik weet wat er allemaal mogelijk is !!
Dus zou mooi wezen wat er per model allemaal voor mogelijkheden zijn zodat we van te voren kunnen selecteren wat we willen en of het dan ook mogelijk is !!
Dus hoor graag als zover is en hoever moeten we nederland inrijden !!
Maw wat is je woonplaats !!

Vlakbij Eindhoven. Maar ben meestal redelijk mobiel in het zuiden des lands. Zeg maar de gehele A2 af :-)

914

Nieuw lid
Een NL-versie van VAG-COM kost 400-500 Euri voor CAN-bus ondersteunde systemen. De VS-versie bijna 350 USD Voor een beetje "Spielerei" rijkelijk veel! Kijk maar bij Ross-Tech.com in de VS (met links naar NL-verkopers). Maar je moet vemoedelijk ook nog repair-handboeken hebben, anders heb je kennelijk geen idee wat je doet. En er zijn Demo-versies gratis te downloaden. Wat die doen?

nomad

Senior Member
Een NL-versie van VAG-COM kost 400-500 Euri voor CAN-bus ondersteunde systemen. De VS-versie bijna 350 USD Voor een beetje "Spielerei" rijkelijk veel! Kijk maar bij Ross-Tech.com in de VS (met links naar NL-verkopers). Maar je moet vemoedelijk ook nog repair-handboeken hebben, anders heb je kennelijk geen idee wat je doet. En er zijn Demo-versies gratis te downloaden. Wat die doen?

350 dollar komt op zo'n 200 euro, dat is al de helft van wat ze hier in NL ervoor rekenen.
Die van mij heb ik rechtstreeks bij Ross-Tech besteld en zal wel volgende week hier zijn.

bing69

Actief lid
Dat is inderdaad leuk als dat kan, aan km's per liter zou ik zelf ook wel prettiger vinden. Weet je toevallig welke software versie er gebruikt werd?? Heb van de week Vag Com 3112 gedownload.
Ook heb ElsaWin gedownload, hier staan zo'n beetje alle reparatie instructies van bv de skoda t/m 2008 in.

Was vanmorgen bij de dealer voor een brom in de blower en gelijk gevraagd of ze de maxi-dot konden aanpassen. Volgens hun was dat niet mogelijk.....

EdK

Forumguru
Was vanmorgen bij de dealer voor een brom in de blower en gelijk gevraagd of ze de maxi-dot konden aanpassen. Volgens hun was dat niet mogelijk.....

Ligt er maar net aan wat je veranderd wil hebben in je Dott
maw verhaal is beetje vaag op deze wijze !!

Hetzer

Forumguru
misschien dat de forumbeheerders dit onderwerp naar het nieuwe VAG-COM topic kan verplaatsen, wel zo overzichtelijk denk ik..

Bovenaan Onderaan