Project: de volgende auto van De Stip

Status
Niet open voor verdere reacties.

064harry

Forumguru
Oei… gelukkig geen groot letsel.
Succes met je nieuwe ride.
Jammer genoeg geen Skoda meer. Ik vond je altijd een leuk forum lid.
 

JeSko

Forumguru
Doen ze tegenwoordig ook @hemi24 , auto's zijn wegwerpproducten geworden en dat gaat er niet op beteren. Gisteren nog over gehad met de expert van het expertisebureau.
 

ertromp

Forumguru
Gelukkig voor jezelf relatief goed afgelopen dus. Mooi hoor de keuze voor de X3 :thumbsup:Zou ook voor mij de keuze zijn boven een Kodiaq zeker als ruimte niet het doorslaggevende argument is.
 

Japanese Power

Donateur
Amai, dit is balen. Bij dat je op de spierpijn na het er heelhuids vanaf hebt gebracht @De Stip.
De schade lijkt op het hoog niet zo erg, maar ben benieuwd waarom hij dan toch economisch total loss is gegaan...
Enkeltje Polen is ook het eerste wat in me opkwam toen ik dat las. Wat rij je nu ter overbrugging tot september?
 

JeSko

Forumguru
Frame wellicht geraakt. Was bij mijn Peus ook, frame geraakt en daklijn geknikt, dat dak zag je op foto ook niets aan, pas vanaf gepaste afstand zag je de knik zitten.
 

BelKodi

Senior Member
Amai, da's wel flink balen!
Jammer ook dat de Karoq op die manier dan blijkbaar total loss werd verkaard, want op eerste zicht lijkt schade wel nog mee te vallen en herstelbaar?
Maar in ieder geval: nieuwe deuren gaan dan open en proficiat met de aankoop van de BMW!
 

leon-cupra

Forumguru
Gelukkig geen letsel … hopelijk geen blijvende schrik opgelopen.

en proficiat met de X3. Hoe ziet de configuratie eruit ? Black on black ?
 

sitechris

Donateur
Gelukkig geen letsel. Veel plezier met de X3. Let je er wel op dat bv HK audio en adaptieve cruise niet leverbaar zijn vanwege chipellende?
 

De Stip

Forumguru
Dank voor jullie reacties, doet me goed. De auto is economisch total loss, omdat er een nieuw dashboard in zal moeten. En inderdaad, ik ben net nog de auto leeg wezen maken, zo op het eerste gezicht lijkt het "mee te vallen". Maar ook het panorama dak gaat niet meer goed dicht en dat is een slecht teken schijnt het.

De X3 zal Sophisto Grau worden, all black. Op de foto's zie je een impressie die de dealer samen met wat filmpjes naar je mailt. Zo kun je alvast genieten in afwachting van.

De chip ellende doet inderdaad z'n ding en beperkt me vooralsnog in de niet te leveren head-up display, draadloos mobiel opladen, en het HK geluid systeem. Ik kies er in ieder geval voor om desnoods wat langer op de nieuwe te wachten, want met name de HK en het draadloos laden zijn voor mij de must haves. Over adaptieve cruisecontrol heb ik de dealer niets horen zeggen (gelukkig). Want ook dat is een must have :)
 

Bijlagen

  • IMG_4374.JPG
    IMG_4374.JPG
    20,1 KB · Weergaven: 117
  • IMG_4375.JPG
    IMG_4375.JPG
    246,2 KB · Weergaven: 111
  • IMG_4380.JPG
    IMG_4380.JPG
    24,5 KB · Weergaven: 116
  • IMG_4381.JPG
    IMG_4381.JPG
    381,9 KB · Weergaven: 108

De Stip

Forumguru
Voor de liefhebbers heb ik nog een complete set gebruikte maar als nieuwe rubber matten, een nieuwe set stoffen matten liggen en wat LED lampjes / units van Superskoda. Wellicht dat ik het op een ander deel van ons forum moet zetten, maar dat doe ik dan wel als ik iets meer tijd kan vrijmaken ;)
 

sitechris

Donateur
Ik begreep van mijn dealer dat er absoluut nog geen zekerheid is dat HK uberhaupt in 2022 leverbaar wordt. Dat was voor de 3-serie. Bij een 7-serie leveren ze het wel. Maar wel goed om dat even scherp uit te vragen bij de dealer.
 

sitechris

Donateur
Leg dat contractueel vast, anders loop je risico dat je alsnog de auto moet accepteren (kleine lettertjes).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan