peterbaarlo
Senior Member
naar aanleiding van mijn klacht email heb ik een mail terug van customercare'at'volkswagen.de met de melding dat ze mijn mail doorgestuurd hebben naar Skoda.
ik ben benieuwd
ik ben benieuwd
Heb het probleem nu ook ervaren wel merk ik dat het klapperen minder wordt als je de mat in de bagageruimte omdraait (Rubber kant boven.) tevens denk ik dat het klappen komt door de extra holle bodem waar normaal het reserve wiel ligt. deze vakken ga ik nog opvullen met schuimrubber. dit werkt naar mijn idee namelijk als een trommel bij lage toeren / hobbels. omdraaien van de mat verminderd dit al enigsinds. ook het volladen van de bagageruimte verminderd de klappen. daarom redeneer ik dan ook dat dit komt door de holle ruimtes.
naar aanleiding van mijn klacht email heb ik een mail terug van customercare'at'volkswagen.de met de melding dat ze mijn mail doorgestuurd hebben naar Skoda.
ik ben benieuwd
Idem, echter geen reactie vanuit Skoda.naar aanleiding van mijn klacht email heb ik een mail terug van customercare'at'volkswagen.de met de melding dat ze mijn mail doorgestuurd hebben naar Skoda.
ik ben benieuwd