Privacy shades O2 FL

Cordoba

Forumguru
@Kiswum Het kan aan mij liggen, maar als ik de halve maantjes zie die aan de onderkant van de shades achter ontbreken, krijg ik het idee dat ze eigenlijk gemaakt zijn voor een auto met 3e remlicht 'op de hoedenplank'. :wavecry:

De onderstaande foto dus:
uploadfromtaptalk1431191015734-jpg.37670
 

Kiswum

Forumguru
Die halve maandjes worden weggewerkt door de ruitenwisser. Bovenaan zitten het tegen het 3e remlicht aan.
 

Kiswum

Forumguru
Voor de mensen die op zoek zijn naar die clipjes. Je kunt ze bestellen via het onderstaande e-mail adres:

Gedeelte uit een mailtje die naar me is gestuurd:

We kunnen die inderdaad los leveren. Deze kosten 1,75 euro per stuk incl BTW. Verzendkosten per enveloppe zijn 0,69 euro. Dit kan per email besteld worden.


Hier is het e-mail adres voor de clipjes: info@seddes.nl
(www.autozonweringshop.nl)
 

Kempes

Forumguru
Marktplaats in de gaten houden en een normaal bedrag voor betalen...staan er met regelmaat op gezien de o2 er op dit moment veel als lease uitgaat. Ik zou wel voor het merk sonniboy gaan..betere kwaliteit/pasform. Sonniboy kun je herkennen aan het achterscherm(uit 1 geheel)
 
Laatst bewerkt:

Kiswum

Forumguru
Voor een combi heb je genoeg keus met prima prijzen..
Voor een hatchback is de keuze dramatisch, tenzij je genoegen met prijzen boven de €200,- van een complete Sonniboy set exclusief de achterruit :)

Voor €110 heb je een set zoals ik. Privacy shades lijkt het enige merk te zijn met een complete set die je kunt gebruiken voor je O2 hatchback.
 

Kempes

Forumguru
Euh ja klopt voor een hatchback heb ik inderdaad nog geen complete set 2e hands gezien..voor een combi is genoeg te vinden
 

Kiswum

Forumguru
Die van mij heeft een achterruit shade uit 2 delen en de zijruiten zijn gemaakt uit 1 deel.

De shades van superskoda.com lijken fijner te zijn dan hetgeen wat privacy shades biedt. Als we niet op vakantie zouden van, dan had ik deze meteen besteld. De prijs ziet er erg goed uit en is wel het proberen waard.
 
Zojuist mijn bestelling binnen vanuit superskoda.
shades
aulminium pedalen
Baby mirror
vakje voor bril in dak.
metalen ringen rond bekerhouders voor.
nieuwe auto matten.

Heeft iemand toevallig een pdf liggen waar je ziet hoe de pedalen gemonteerd zijn als ook het rooster in het dak waar de brillen kokker in komt.
Dus kan je dat zo los trekken of niet ..

dank
 
Bovenaan Onderaan