Privacy shades O2 FL

Kiswum

Forumguru
Goede aankoop!
Ik had ze idd voor hetzelfde geld.
Ik heb geen problemen met de 2 delen.
Waar ben je specifiek bang voor? Verminderd zicht of brede band in het midden?
Ik vraag me vooral af of het nog is goed gekomen met de pasvorm en of de band in het midden hinderlijk is.
 

h dejong

Actief lid
Band ervaar ik niet als hinderlijk.
Pasvorm is prima, maar je zou verwachten dat er gewoon een uitsparing is voor derde remlicht. Past er verder prima overeen.

Maar, smaken kunnen verschillen. Ben benieuwd naar je ervaringen als je ze binnen hebt
 

Kiswum

Forumguru
Ik zal dit topic kapen om mijn ervaringen op te delen. Verder zal ik volgende week bij de meeting aanwezig zijn als mensen hem in het echt willen zien.
 

Joske

Forumguru
en deze voor vooraan :D tegen de "zon" :laugh:

A-Sexy-Car-Sun-Shade.jpg
 

Kiswum

Forumguru
Shades zijn binnen. Vanavond kan ik ze er niet op zetten, dat wordt dus morgenochtend of op de meeting.
 

Kiswum

Forumguru
Met hulp van mede-forum leden is het gelukt om de panelen goed te plaatsen. Het was niet erg moeilijk, maar met ervaringsdeskundigen, gaat het lekker snel.
uploadfromtaptalk1431190728319.jpg uploadfromtaptalk1431190969100.jpg uploadfromtaptalk1431190977843.jpg uploadfromtaptalk1431190985024.jpg uploadfromtaptalk1431190992630.jpg uploadfromtaptalk1431191001414.jpg uploadfromtaptalk1431191010579.jpg uploadfromtaptalk1431191015734.jpg

Ik mis alleen nog 1 onderdeel die in de handleiding stond. Een verbindingsstuk voor de 2 achterpanelen. Ik zal dit nog bij www.autozonweringshop.nl navragen. Als ze deze op voorraad hebben, dan zal ik ook vragen wat de prijs is voor de mensen die er ook nog 1 nodig hebben.
 

h dejong

Actief lid
Staat m goed Kiswum!!
Ook mooi bij de kleur.

Dat onderdeel moet er standaard bij zitten. Was bij mij in ieder geval wel.
Je kunt idd losse onderdeeltjes bestellen, maar dat is mi als je iets kwijt bent

Gr.
Hans
 

EdK

Forumguru
tsja de verzendkosten zijn bijna net zo duur als de klippies, maar in jou geval een nalevering.
 

Kiswum

Forumguru
In mijn geval is het inderdaad een nalevering, ik hoop dat de webwinkel ze gewoon op voorraad heeft. Zo niet, dan mogen ze het gewoon bestellen bij privacyshades.nl en gratis naar me opsturen :)
 
Bovenaan Onderaan