Premium auto, premium interieur?

s-line

Forumguru
Hier ook net een nieuwe (2020)MB A Klasse AMG (gele kleur:banghead:) op de boulevard met allemaal paarse interieur verlichting... wat een rijdende kermis zeg. Vind het mooie wit in mijn Audi toch echt wel sjieker!
 

Eemspoort

Forumguru
Je kunt het ook uit zetten of een smaakvoller kleur kiezen, vanzelf.
De wansmaak van een ander zegt niets over de auto, in mijn opinie.
 

Niek_J

Forumguru
De titel zegt het al, toevallig botste ik op een kwaliteits filmpje van een O3 op YT, waarin het interieur enorm fel piepte en kraakte bij lichte druk.Tesla etc etc zijn gewoon dure merken die belachelijk slechte interieurs bouwen,

Tesla staat toch synoniem aan slechte kwaliteit? Zijn accubouwers geen autobouwers

Ik had hiervoor een Audi A4, uitmuntend interieur en nooit een kraakje gehoord.
 
Laatst bewerkt:

Kanerr

Forumguru
Kijk anders op youtube naar filmpjes van Throttle House, zij doen ook echt indepht videos van interieur kwaliteiten, net zoals CarWow trouwens. Drukken voelen en bewegen van interieur onderdelen, krijg je wel echt een idee van algemene kwaliteit :)
 

JeSko

Forumguru
@Niek_J

Tesla stond daarom bekend, maar intussen hebben ze zichzelf sterk verbeterd, dat wees recent onderzoek al uit, zaken zoals lakfouten, grote portier speling, paneel fouten etc etc zijn al lang verholpen, nu is het vooral zaak om al die software harmonieus te laten werken, maar daarin zijn ze dan ook absolute top.

Edit: als je nog een Tesla ontvangt met zulke kwaliteitsissues, lost Tesla dit normaal snel op ook.
 
Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
Wel eens met m’n vader mee geweest naar de M-B dealer; lukt me nooit echt om me daar thuis te voelen. Van die overdreven verkopers met een tong als een stroopkwast...
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
lukt me nooit echt om me daar thuis te voelen. Van die overdreven verkopers met een tong als een stroopkwast..
En dan moet je daar binnenlopen in je werkkleding om een M- Citan voor onderhoud te brengen...
Eerst word je genegeerd, en dan in je werkkleding ff een deur openen en doen of je wil gaan zitten....
Echt dolle pret.......
Collega en ik lagen kwartier later nog in een deuk om die verkoper zijn reactie's.....
 

Eemspoort

Forumguru
Dat is ook de reden waarom mijn vader destijds (spreek een 20 jaar geleden) geen Mercedes heeft gekocht.
Hij kwam in zijn houthakkers overhemd en spijkerbroek de showroom binnen. Toen er na en kwartier nog niemand had gereageerd, alleen na gekeken, trok ie ook maar eens de deur van een nieuwe S open. Ze waren er rap genoeg bij, beetje laatdunkend doen. "Nou", zegt die ouwe, "dan maar geen nieuwe Benz, ik kijk wel bij BMW, dag hoor."

Ja, daar word je niet vrolijk van, van die over het paard getilde juppen. Daar kan de auto niets aan doen, maar het krijgt zo wel een naar bij smaakje.
 

Joh@n

Forumguru
Bij dit topic moet ik meteen denken aan de Superb die ik in 2019 mee kreeg als vervangende auto. Niet best hoor, auto van nog geen jaar oud.

 

JeSko

Forumguru
Das niet best neen @Joh@n, heb jij die video gemaakt? Ik herken dit wel totaal niet bij mijn SuperB van de vorige generatie hoor... Dit gepiep en gekraak maakt mijn middenconsole niet.
 

Derooke

Forumguru
Dat is ook de reden waarom mijn vader destijds (spreek een 20 jaar geleden) geen Mercedes heeft gekocht.
Hij kwam in zijn houthakkers overhemd en spijkerbroek de showroom binnen. Toen er na en kwartier nog niemand had gereageerd, alleen na gekeken, trok ie ook maar eens de deur van een nieuwe S open. Ze waren er rap genoeg bij, beetje laatdunkend doen. "Nou", zegt die ouwe, "dan maar geen nieuwe Benz, ik kijk wel bij BMW, dag hoor."

Ja, daar word je niet vrolijk van, van die over het paard getilde juppen. Daar kan de auto niets aan doen, maar het krijgt zo wel een naar bij smaakje.


De reden waarom ik over een paar jaar geen fiat gekocht heb X model.
Was zo van de verkoper. "wat? U moet lenen voor een wagen? wie doet dat nu?" Op een toon die echt minachtend was
Ik ben opgestaan en gezegt "dat is toch mijn keuze,maar als het zo zit weet ik genoeg" Heb daar geen voet meer binnengezet en bij een ander merk geweest (wat mijn probleem Opel werd die ik 1 jaar heb gehad).
Gebeurt dus helaas niet alleen bij luxe merken.
 

Joh@n

Forumguru
Das niet best neen @Joh@n, heb jij die video gemaakt? Ik herken dit wel totaal niet bij mijn SuperB van de vorige generatie hoor... Dit gepiep en gekraak maakt mijn middenconsole niet.
Klopt ja, zelf gemaakt. Ik heb niet in andere Superb's gereden en denk dat dit ook wel een uitzondering is hoor. Maar ik moest er wel aan denken :)
 
Bovenaan Onderaan