Premium auto, premium interieur?

ertromp

Forumguru
936B0F20-DD64-4D1D-9C41-4EFD174CDE5D.jpeg

Dit was de beste auto betreffende bouw en interieur kwaliteit die ik heb gehad.
In 2001 deze BMW 5 serie E39 gekocht en echt premium leer en interieur afwerking. Geen kraakje of rammeltje na 5 jaar
En wat een onderstel met lucht geveerde achteras daar kon je echt hard de bochten mee door
Zo worden ze niet meer gemaakt en naar mijn mening de beste BMW ooit die E39
 

JeSko

Forumguru
Mooie BMW ook! Dat model samen met de E36 en E46 vind ik persoonlijk de mooiste, als jong ventje wilde ik altijd een E36, een M, ach.. blijven dromen:D
 

catch me

Forumguru
Altijd dikke bak geweest zo'n E39, zeker als 540I, de E60 was ook wel goed, de Fseries toch minder , technisch dan, Zijn dik om te zien, BMW zit sowieso wel aardig in mekaar geknoopt....:D
 

catch me

Forumguru
M3 E46 had mijn werkgever , hij ging op vakantie 3 weken, ik kreeg de sleutel en geld om te tanken, mooie tijd toen, reed machtig hard...:D:D:D
 

JeSko

Forumguru
Om maar geen nieuw topic te openen, wat een mooi interieur heeft de nieuwe CLA :nailbiting:

Enkele sfeerfoto's:dankje:


image.MQ6.8.20190917135227.jpeg.jpg asset.MQ6.12.20190911094409.jpeg.jpg image.MQ6.12.20190612154740.jpeg.jpg asset.MQ6.0.20190911094733.jpeg.jpg
 

JeSko

Forumguru
Klopt @Eemspoort had ik nog niet gezien, dacht dat het enkel voor de CLA nieuw was. Inderdaad vind het ook fraai, gezellige boel zo s'nachts, dan wil je nog niet meer uitstappen :D
 

Eemspoort

Forumguru
Een tijdje terug heb ik nog naar de nieuwe A-klasse sedan gekeken toen die op de NL markt kwam. Interieur kwam me derhalve bekend voor. ;)
 

Vinny

Forumguru
ik heb de vorige Cla in mijn bezit gehad, ik interieur vond ik prachtig.
Het interieur in de nieuwe A en Cla is ook prachtig maar in vind het dashboard afschuwelijk. ik veel niet juist waarom, het mist diepte of zo, naar mijn gevoel klopt er "iets" niet. het digitale dashboard van de VAG groep vind ik dan wel meer mooi.
 

JeSko

Forumguru
@Vinny

De vorige vond ik ook wel netjes, maar deze is echt een ding apart, staan gewoon voor op hun tijd bij Benz, Hartmut Sinkwiz is een tovenaar wat mij betreft. Zelf vind ik het geen diepte missen, maar ik snap ergens wel wat je bedoelt, het Dashboard is vrij plat en ligt ver van de rijder af, bij de Octavia komt het dashboard ter hoogte van de middenconsole wat naar voren en dat geeft ook weer diepte.

maxresdefault.jpg
 

hemi24

Forumguru
Mercedes (CL)A? Is dat niet zo’n auto voor vrouwen of ICT-juppen..?

Beetje te duur om als serieuze auto in aanmerking te komen, zeker aangezien je er niet fatsoenlijk met vier personen in kunt en een krat bier te groot is voor de kofferbak.

Blauwe platen erop en je hebt een kaboutertaxi..!
 

JeSko

Forumguru
@hemi24

Foei hemi zo'n etiketten plakken ;) vind ik zelf niet, geef mij maar zo'n dikke CLA amg pakket break, dan hebben ze achteraan maar wat minder ruimte ;)

@Rosinfield

Mijn S2 heeft zoiets jammer genoeg niet, had het erg graag gehad.
 

Vinny

Forumguru
Die ledstrip heb ik ook in mijn IV, dat vind ik ook wel mooi.
De Cla is natuurlijk geen auto waar en Hemi in past, maar achterin kan je met 2 personen van max 1m75 gemakkelijk vertoeven. en de kofferruimte toch nog redelijk.
 
Bovenaan Onderaan