Plasticdip

djmshell

Senior Member
Ja dat kan .. maar dan heb je alleen keus uit matt zwart en matt zwart :)

Als je de originele ( amerikaanse Plastidip van perfomix) gebruikt is deze niet in een velgen kit te kopen. maar heb je wel keus uit blauw, zwart, wit, rood of transparant. en dan natuurlijk hoever je eigen creativiteit je laat gaan met de kleuren :)

___JC___

Forumguru
En als je een stoepje raakt moet je wel meteen bijwerken gok ik? Aangezien je het met je handen kan verwijderen..

EdK

Forumguru
ach velgrandbeschermers op de banden zitten, al jaren schadevrije LM velgen dus NB (niet belangrijk)

SileX

Senior Member
Je kan het zeer makkelijk verwijderen.

Update van mijn kant - zit er nu zo'n 4-5 maanden op de gril en 1 plekje van steenslag... Moet ik dus even bijwerken. Voor de rest blijft het prrrrima zitten.

djmshell

Senior Member
@ hetzer. Ik moet waarschijnlijk mijn spiegelkappen opnieuw doen... Te gehaast gedaan vrees ik. Wil evt wel wachten tot de meeting dan mag je het van mijn spiegelkappen aftrekken :) kun je zelf ervaren.....

Hetzer

Forumguru
@djmshell. Dat zou fijn zijn !!!! ik overweeg,eventueel om van de winter mijn velgen zwart te spuiten, maar ik ben nog een beetje terughoudend.

djmshell

Senior Member
@ Hetzer: oke staat genoteerd. ik zorg wel dat er iets van plastidip is wat je geoorloofd van mijn auto mag aftrekken
:)

Als ik weer nieuwe voorraad heb ga ik mij antares velgen ook zwart maken en zit nog te dubben om gedeelte in fde originele zilver kleur te laten middels afplakken, ( Net als gigaro velgn die ik heb) er gat daarna toch nog wat lagen gloss over om ze mooi blinkend te krijgen. :)

Ik begrijp dat je terughoudend bent. dit was ik ook. daarom klein begonnen met de neus van de auto...... maar ik ben razend enthousiast.

en gebruik het voor meerdere zaken in en rond huis. Hecht als je goed ontvet en droog maakt echt op alles.

lucbis

Lid
Toch ook maar aan het project begonnen, hoop dat het mooi opdroogt, zitten 6 lagen op is de bus wel leeg. Ik heb toch maar besloten te doen wat djmshell gezegd heeft, grill demonteren. zie foto's 7.jpg 2.jpg 4.jpg

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    104,2 KB · Weergaven: 93
  • 3.jpg
    3.jpg
    114,4 KB · Weergaven: 90

lucbis

Lid
Nog 2 foto's van het resultaat

9.jpg 8.jpg

Ik vraag me alleen af of het niet beter is om 1 dag te wachten om het een en ander weer in elkaar te zetten. of is het echt na 1 uur droog?:winkie:

djmshell

Senior Member
Na 1 uur is het gewoon probleemloos te monteren.....

tenzij je de beul uit gaat hangen... dan zou ik wachten:) Maar goed op je foto te zien is het gelukt.

ziet er netjes uit hoor.

djmshell

Senior Member
Foto's ver tekenen nogal eens.

mee eens. als ik mijn eigen fotos bekijk zie je niets van de glans en van de gold flake.

maar in het echt is het goed en subtiel te zien... moest allleen vanmorgen wel constater op het vakantie park dat een paar bengeltjes niet van mijn grill konden afblijven. dus wat stukjes los/ afgetrokken. Grrrr. kinders en ouders er op aangesproken.

en kreeg van ouders van kinders geld om nieuwe bus plastidip kopen...... kijk das dan wel weer netjes toch....

Dus hetzer kan zich uitleven :tongue: dan doe ik na de meeting de grill wel opnieuw ;)

PS ff een kleine notitie ten opzichte van de originele plastidip en die conrad verkoopt.... ik heb beiden al eens gebruikt. en die van conrad is beduidend doffer zwart dan de originele.

lucbis

Lid
Ik he 2 plekjes waar het te dik opzit, lijken wel kleine krasjes, maar voor de 1e x ben ik zeer tevreden.
Ik ben benieuwd hoe lang het erop blijft voelt een beetje stroef aan.

lucbis

Lid
Hoe lang zit het er al op. Bij mij ging het na 1 jaar slijten 5 lagen gspoten.was trouwens een bitch om de restanten eraf te krijgen laat het lekker chroom

Bovenaan Onderaan