PizzaPieter's Seat

PizzaPieter

Forumguru
"Nou, ik dacht vanochtend laat ik ze is even bellen om te vragen of het wel helemaal klopt. Artikelnummer vermeld en er werd mij verteld dat het inderdaad klopt, dus een complete set van 4 velgen+band. Ook gevraagd waarom het die prijs was en de andere Cupra velgen nog wel aan de prijs waren maar daar konden ze niks over vertellen.

Dus besteld en zie nu dat de prijs weer is aangepast.

Ben dus ben benieuwd of ze er op terug gaan komen of dat ze de bestelling door gaan zetten"
 

PizzaPieter

Forumguru
Velgen zijn vandaag gecanceld door Seat. Zouden voorlopig niet leverbaar zijn. Hele discussie gehad, maar ze komen helemaal niet meer, zegt de webshop. Betwijfel ik ten zeerste, maar wie ben ik..

Enniehoe: geld komt terug en geen velgen.
 
Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Zonder dief geen heling (zie gequote post HarrieSkoda), daarnaast worden dealers regelmatig als stealers betiteld. Het verschil tussen de oorspronkelijk geadverteerde prijs en de latere prijs is natuurlijk erg groot, maar het had Seat (Pon?) gesierd als ze als erkenning van hun fout een voor hun acceptabele prijs (bijvoorbeeld hun inkoopprijs) of bijvoorbeeld het verschil delen tussen de stuksprijs en de setprijs.
 

PizzaPieter

Forumguru
Denk wel dat ik indruk gemaakt had met huis tuin en keuken Seat met verhoogde vering achter.

Daarnaast is dat enorme Fast&Furious stijl gepimp niet helemaal mijn stijl.
 

JeSko

Forumguru
@EdK

Onozel emoticoneke, als we dit typen : p is dat in emoticon taal hetzelfde als een knipoog, maar dan met de tong, daarmee geef je aan dat iets gezegd word met een knipoog, Skodaforum maakt van zo'n emoticon iets heel anders heb deze interpretatie ervan eigenlijk nog nooit gezien en in typ het uit gewoonte.
 

EdK

Forumguru
Maar goed een tong uitsteken naar iemand uiteindelijk kan toch efkes anders overkomen bij mensen......:pieker:
 
Bovenaan Onderaan