Pimp your Kodiaq

EdK

Forumguru
Tsja een echte pimpbak met pimp uiteinden.....:D




Dat joch van corné is zoooooo blij met die 4 uiteinden an ze wagentje dat we het bijna in ek kodiaq topic moeten zien.
Sterker nog , hij maakt er topics voor an.....
ach hij is zo blij als een klein kind ......
 

Japanese Power

Donateur
Ha, ik had hem ook al ingetikt op de Finnik kenteken app ;)
Maar als je inzoomt op de foto zie je ook iets onder het kenteken staan.
Ik doelde eerder op de "subtiele" hoek van montage in de foto richting jou als cameraman/fotobewerker @Canon-Eye .
 
Laatst bewerkt:
Wat ik niet snap Corne, is dat je alles strak hebt, ziet er perfect:thumbsup: uit, maar dan heb je van die :sterretjes:belachelijke nummerplaatomlijsting met reclame op de achterkant zitten. Dat ziet er dus totaal niet uit.:banghead:
Haal eraf man....:dankje:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Wat ik niet snap Corne, is dat je alles strak hebt, ziet er perfect:thumbsup: uit, maar dan heb je van die :sterretjes:belachelijke nummerplaatomlijsting met reclame op de achterkant zitten. Dat ziet er dus totaal niet uit.:banghead:
Haal eraf man....:dankje:

@Anton1968, die nieuwe kentekenplaathouders liggen al in de kofferbak ;) Volgende week staat de auto bij de wrapper en dan gaan de platen er toch af, kan hij direct de nieuwe monteren :)
 

Canon-Eye

Forumguru
Kenteken is gephotoshopped. Hoef hier niet alles te delen :-)
Goh, tjee, wel-heb-ik-ooit, dáár zou ik nou toch werkelijk nooit opgekomen zijn... ;)
Maar het valt op omdat de meesten het alleen, simply clever, onleesbaar maken.

@Japanese Power die rare stand was inderdaad ook één van de drie aspecten die meteen mijn aandacht trokken, reden om even in de database te gluren voor gedocumenteerd bewijs. Dat laatste zit ingebakken na een aantal jaren veiligheids- en kwaliteitsaudits te hebben uitgevoerd (en ook ondergaan)...
Maar ik vond het niet nodig om het hier allemaal uit te specificeren. :pardon:
 

jeroen3277

Senior Member

Ik zal binnenkort eens foto's van binnen maken. Daar is ook subtiel gepimpd. Vandaag kwam de OBDeleven en heb ik VIM kunnen aanzetten. Dus voor minder dan 60 euro (de dongle en 100 credits voor VIM) kan het scherm voorin nu dus ook rijdend dvd's en films vanaf sd kaart laten zien. Video uit is nog een optie waar ik blijkbaar geduld voor moet hebben. Nog nergens zie ik iemand die optie aanbieden (i.v.m. de schermen voor de kids achterin).
 

jeroen3277

Senior Member


De subtiele wijzigingen.

VIM via OBD eleven - via sd card 1 en 2 videos kijken... Nu vooral youtube gedownloade muziek (vlgs mij via wondershare downloaden en omzetten via andere software, die ik hier ergens op t forum tegenkwam naar 576p... Anders speelt ie het niet af)
Xtrons schermen voor de kids (ieder eigen koptelefoon op eigen frequentie en er kan dvd in, maar ook line in en films via usb)
Skoda logo pinnetje op de banden luchtinlaat
Plastic afscherm op de airco onder de voorstoelen (ali express)
Milotec's namaak uitlaat sierlijsten
Sierstukje met kodiaq logo aan zijkant
Zwart plastic afdekplaatje

Nog iets vergeten?
 
Bovenaan Onderaan