Pimp your Kodiaq

Bakkertje

Forumguru
Ik vind het een mooie combinatie, de bruine kleur met het lichte interieur! :thumbsup:
Jouw redenering snap ik, zelf zou ik twijfelen tussen een 125 pk met veel opties of een Style met automaat. Onderaan de streep even duur voor mij vanwege een beperkt leasebudget en dus redelijk veel eigen bijdrage. Maar een automaat met ACC lijkt me echt wel heel erg fijn..

Nou ja, maar goed dat ik nog niet hoef te kiezen. Want met de verwachte 1.5 TSI met 130 pk denk ik dat ik toch weer eerder zou neigen naar meer opties en dan een handgeschakelde.
 

jeroen3277

Senior Member
Bijna mijn order
Heb er nog spatlappen en sier/beschermingslijst (voor op de deur) bij en rubber matten.

Schermen zijn mooi. Heb nog "lelijke" oude schermen uit vorige auto doe er nog in moeten.
Sier/beschermingslijst op de deur? Zit die er al niet bij?
 

CBreedijk

Donateur
Sier/beschermingslijst op de deur? Zit die er al niet bij?

kdq-dr-pw.jpg

Deze maar dan in Moon White.
 

Rayzman

Actief lid
Waarvoor is die strip nu weer nodig? Je hebt toch al die zwarte drempel onderaan je deur die uitsteekt.
 

CBreedijk

Donateur
Waarvoor is die strip nu weer nodig? Je hebt toch al die zwarte drempel onderaan je deur die uitsteekt.

De deurkant beschermers zijn top. Maar werken alleen bij t openen van eigen deuren. Beschermen niet tegen andere deuren die tegen jouw auto komen.

Heb moon white auto en Superskoda heeft moon white strips. Vandaar
 

jeroen3277

Senior Member
Met een vanaf prijs van 35.000 euro voor de 7 zitter met 4x4 is het nog iets om serieus over na te denken ook @krikke5150
Bekijk bijlage 62626

Maar wat je dan met een 19 inch kruiwagen moet?? :deuk:

Meer dan met een Passat. Die heb ik ook ooit gereden. Maar de Kodiaq is een auto die nu al meer gewaardeerd wordt dan de lease passat van enkele jaren geleden. Dat reed je meer omdat je moest, dan omdat je graag wilde.
 
Bovenaan Onderaan