Pimp your Kodiaq

Sk_Hans

Forumguru
Heb nu dit toegevoegd
Krijg je bij superskoda

Is het lampje rood of wit? Het licht van de lamp in de deur lijkt rood, dat op de grond wit.

Ik heb nu een rode waarschuwingslamp in de deur (en wil dat graag zo houden). Bij SuperSkoda is het hele lampje volgens mij wit.

Edit: Ik zie nu op SuperSkoda dat ze ook een nieuwe rood/witte variant hebben. Die was er vorige week nog niet.

Mooi! :cool:
 

EdK

Forumguru
In 3,5 maanden al geleverd ?
Das snel !! Steekpenningen of wat ?

Affijn veel plezier in de weinige sneeuw, en wel 4 seizoens of winterbanden er onder nu ?
 

Xavier234

Senior Member
iemand al de reflectoren vervangen voor reflectoren gunsmoke van superskoda?
indien wel hoe kun je deze vervangen, is deze er op gelijmd of ... ?
 

CBreedijk

Donateur
iemand al de reflectoren vervangen voor reflectoren gunsmoke van superskoda?
indien wel hoe kun je deze vervangen, is deze er op gelijmd of ... ?

Yep. Ik heb ze vervangen.
De nieuwe bij de oude gehouden.
Boor 8mm en .....

Daarna de nieuwe er in klikken.
Zit met soort weerhaakjes vast.

Had geen zin om daarvoor de hele achterbumper te demonteren.
 

Luxury

Nieuw lid
Voor mijn Kodiaq heb ik een superb gehad en die heb ik laten Tunen. Nou de motor was volledig ontregeld. Zou het niet direkt aanraden. Alleen als je het bij een groot erkend bedrijf is dan zou je het eventueel kunnen laten doen. De bak en de motor moet je dan laten tunen. Is niet goedkoop. Hij rijdt dan snel. Flink snel. Na de 2e keer was hij goed getuned. Fijne kar met die snelheid. Ik praat over de superb met 1800 cc motor automaat.
Na 60000 km was de koppeling naar den kloten. Tuning en koppeling was ergens €2400.
Dus aan deze Kodiaq geen Tuner
 

CDK

Forumguru
@Luxury, lekker losse flodders schieten en ook nog in het rood :deuk:
Als je naar een gerenommeerd bedrijf gegaan was dan was het anders gelopen. De koppeling bij 60k vervangen is te vroeg dat ben ik met je eens, maar er zijn legio gevallen bekend met minder kilometers en zonder tuning.
 

Xavier234

Senior Member
@Corné de Kluijver lijkt inderdaad misschien wel makkelijker en minder definitief met smokefolie. Zal daar eens voor kijken. Als ik de beer in huis heb natuurlijk, pokkelang wachten. nog 1.5maand geduld als alles nu normaal verloopt
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Ik ben zelf ook van plan die reflectoren te vervangen, maar het lijkt inderdaad niet makkelijk om dit te doen zonder de originele te beschadigen.

Op de foto's van superskoda lijken die weerhaakjes hetzelfde als de Superb reflector hier:
https://www.briskoda.net/forums/top...ear-reflector/?do=findComment&comment=4906080

Dat krijg je niet los, tenzij je er langs binnen aan kan.

Als ik zo de plaatsing van de reflectoren op de Kodiaq zie, dan zal dit niet lukken met een armpje onder de bumper in.

Is dit misschien toegankelijk via de kofferruimte? Anders zal het hier ook smokefolie worden.
 

CBreedijk

Donateur
Ik ben zelf ook van plan die reflectoren te vervangen, maar het lijkt inderdaad niet makkelijk om dit te doen zonder de originele te beschadigen.

Op de foto's van superskoda lijken die weerhaakjes hetzelfde als de Superb reflector hier:
https://www.briskoda.net/forums/top...ear-reflector/?do=findComment&comment=4906080

Dat krijg je niet los, tenzij je er langs binnen aan kan.

Als ik zo de plaatsing van de reflectoren op de Kodiaq zie, dan zal dit niet lukken met een armpje onder de bumper in.

Is dit misschien toegankelijk via de kofferruimte? Anders zal het hier ook smokefolie worden.

Lezen ;)
8mm boor.

Gaat niet zonder oude te beschadigen. Tenzij de achterbumper gedemonteerd wordt
dbe1e5bbca2f19efe1773f18c69e6141.jpg
 
Bovenaan Onderaan