Periode met korting 20% @ SuperSkoda.com

Gigs

Lid
Ben toch wel benieuwd naar verdere afleveringstijd van Superskoda aan andere dan ik deze tijd.
Na afgelopen maandag de toezegging gekregen per email dat ze deze dag gingen verzenden, hoor of zie ik niets meer van deze lui. Dit gedoe duurt nu al 3 weken
 

EdK

Forumguru
Tsja ik zou vandaag een agenda voor 2020 ontvangen, maar zit ik ook nog op te wachten
Zag de pakketdienst daarstraks rijden, gasten hadden de dozen naast hun op de bijrijdersstoel ook opgestapeld staan

Denk dat ze het een beetje druk hebben bij postnl....
 

Gigs

Lid
Denk dat ze het een beetje druk hebben bij postnl....
Kan wel zijn maar post. nl bezorgde vandaag een pakketje van mediq gisteren om 16.00 uur vanmiddag afgeleverd.
Daarnaast verzenden zij met GLS kun je volgen met track, maar ze hebben nog niets aangeleverd bij deze.
Het ga mij erover, ik heb nog nooit iets besteld bij de club, vandaar m'n argwaan. Wacht nog een weekje dan vraag ik m'n geld terug
 

SileX

Senior Member
Ik heb m’n logo ontvangen.

duurde totaal 3 weken.


ik wacht tot het nieuwe jaar voor een volgende bestelling.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Gigs

Lid
Nou, ik wacht tot ik een ons weeg :dankje:Steeds beloven via mail dat ze het verstuurd hebben, maar verder dan aangemeld bij GLS komt m'n pakje niet:(
 

brepus13

Forumguru
30-11 heb ik er besteld en status is nu in transit.... is voor mij de 3e keer dat ik er bestel en vorige keren ging het wel sneller. Het is natuurlijk ook wel een erg drukke maand dus ik maak me nog geen zorgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gigs

Henrik

Forumguru
Ik zit ook al een tijdje op een pakketje van Superskoda te wachten. Heb daar een tweekleurig logo voor m’n Kodiaq besteld en zwarte spiegelkappen. Logo was niet op voorraad, dat wist ik. Zou vorige week verzonden worden werd mij begin van vorige week verteld. Deze week nog even gecheckt of dat ook was gebeurd en kreeg als reactie: “I will check with the store.”. Omdat de meeste ervaringen hier nogal positief zijn ga ik er ook vanuit dat het snel goed komt. Zou top zijn als het deze week (of uiterlijk maandag) binnen zou zijn, want dinsdag gaat de wagen naar de garage en die zouden de spullen monteren. Fingers crossed
 
  • Leuk
Waarderingen: Gigs

Gigs

Lid
Ah, net een mailtje binnen met de GLS tracking gegevens. Das fijn ☺️
Nu dat heb ik al drie keer binnengekregen, aangemeld bij GLS maar nog niet het pakket.
Maar zag nu tot opluchting, blijdschap en wat al niet meer dat het nu inderdaad onderweg is.
Goed ze leveren en dat het deze tijd druk is óke. Maar lieg niet tegen je klanten dat je verstuurd en je wacht nog drie weken daarmee. Eind goed, al goed.
 

Henrik

Forumguru
Tegen mij zijn ze steeds eerlijk geweest en hebben ze keurig antwoord gegeven op mijn vragen. Benieuwd wanneer het binnenkomt. Geen idee hoe lang dat kan duren. Op dit moment is het pakketje “in transit”. Volgens mij betekent dit dat het onderweg is naar het distributiecentrum.
 

Canon-Eye

Forumguru
"In transit" betekent strikt genomen niets anders dan "onderweg", niet meer en niet minder. Dus zonder fase- of deeltrajectaanduiding.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Voorbeeldje hieronder van begin december. Met Black Friday besteld.
Weliswaar uit Duitsland.

Doe hier jullie voordeel mee...

0F2B6607-64D8-47FF-9161-959C3B14BD93.png
 

Henrik

Forumguru
"In transit" betekent strikt genomen niets anders dan "onderweg", niet meer en niet minder. Dus zonder fase- of deeltrajectaanduiding.
Daar heb je gelijk in. Maar dit plaatje onderbouwd mijn opmerking dan misschien iets meer (dit zie je op de track en tracé pagina van GLS):

224B363D-EC5A-4E5A-AB1C-94FBC62C5F6B.jpeg
 

brepus13

Forumguru
Dat laatste plaatje zie ik ook inderdaad!

je kunt dat andere scherm vinden onder details shipment....

de mijn is dus op 30-11 besteld. Op 03-12 gaat ie pas het systeem in en vandaag is hij in Duitsland gearriveerd. Nog even wachten dus.
 

Gigs

Lid
Nu mijn pakket is afgeleverd, maar met een probleem, niet in Krimpen aan de Lek maar 1200 km daar vandaan.
Wat nu? Mijn wieldoppen liggen aldaar warm en droog neem ik aan, in een pakket shop te wachten tot ik ze ophaal.
Dus de storry of Superskoda.com is nog niet ten einde. ....:-)
Heel duidelijk staat echt op de betalingfactuur het juiste adres in Nederland. Gaat toch echt geloven dat ze m'n winterbanden niet gaan zien.
Ach de winter is gelukkig nog niet voorbij....:pardon:



Parcel tracking

Delivered on:

12-Dec-2019 at 12:30 o`clock



Addresses
ParcelShop
MBE MAIL BOXES ETC.

Schädle Business Services e.U.

Langgasse 14
8700 Leoben



Mon09:00 - 18:00
Tues09:00 - 18:00
Wed09:00 - 18:00
Thurs09:00 - 18:00
Fri09:00 - 18:00

Date
Reference no

Parcel number:
90271571232
Track ID
ZVJ3Y0BK
Origin National Reference in Unicode
2030000001
Track-ID
55PJDH
Parcel details
Date
Time
Parcel status
GLS Location

12/12/2019 12:35 The parcel has reached the ParcelShop. Austria Kalsdorf
12/12/2019 12:30 The parcel has been delivered at the ParcelShop (see ParcelShop information). MBE MAIL BOXES ETC. Leoben
12/12/2019 11:57 The parcel could not be delivered as the consignee was absent. Austria Kalsdorf
12/12/2019 06:48 The parcel is expected to be delivered during the day. Austria Kalsdorf
12/12/2019 06:39 The parcel has reached the parcel center. Austria Kalsdorf
12/12/2019 02:58 The parcel has reached the parcel center. Austria Ansfelden
11/12/2019 00:17 The parcel has left the parcel center. Czech Republic
11/12/2019 00:17 The parcel was handed over to GLS. Czech Republic
10/12/2019 00:15 The parcel has reached the parcel center. Czech Republic
13/11/2019 08:23 The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS. Czech Republic
<>Further parcels
 

CDK

Forumguru
4 oktober besteld (preorder) 12 december geleverd.

Nu is het wachten op een andere preorder die besteld is op 6 oktober.
 

Gigs

Lid
Tsja misschien

Tsja misschien dan tijdelijke hier dan vandaan halen ?? :pardon:

Man, dit is toch een feest om met jullie te delen m'n belevenissen met SuperSkoda. Ben tweeenzeventig jaar, m'n zoon zegt haal je geld terug met Paypal, maar dit hou me lekker bezig, zeker de correspondentie met hun op zich, ik kijk al uit naar zo meteen als ik ze hier van in kennis stel. Ik denk dat ze vreselijk hun best doen om het goed te doen, enkel lukt dit niet altijd. Ik kan niet eens kwaad worden op die lui.
 
Bovenaan Onderaan