Periode met korting 20% @ SuperSkoda.com

nakharry

Forumguru
Okay, hoort toch standaard op een Karoq te zitten dan.. snorry.

Wat kost zo'n demper nou af fabriek... tis toch geen uitgeklede Dacia wat je koopt..:banghead:

En mag toch aannemen dat het bij de Kodiaq een stuk netter zit dan met zo'n beugel?


Heeft iemand daar toevallig een foto van?
 

EdK

Forumguru
Hoort toch gewoon standaard op een Karoq of Kodiaq te zitten als je het mij vraagt... bij een veel goedkopere Golf VII is het al standaard..
Tsja bij mijn goedkopere Caddy max zit het er ook standaard op.
Maar bij Skoda niet dus.
Zelfde met verwarmd voorruit, caddy standaard en bij Skoda of optie of geheel niet bij te bestellen.
 

EdK

Forumguru
Zo'n 'fietspompje' zal op den duur de motorkap niet hoog genoeg open kunnen houden,

Dus jij hebt ook last met de duiveltjes van je ach6terklep ?
Yeti 7 jaar gemonteerd gezeten en altijd zijn werk gedaan.
Nu Fabia alweer drie jaar zonder problemen...

Dus tsja weet niet waar je ervaring ermee vandaan komt
..?
 

Tees

Donateur
Verrassend idd! Ik heb in het voorjaar de gasveren (fietspompjes? :D) van mn achterklep van mn F1c vervangen, zaten nog de originele veren op (16 jaar oud!). Ok, ze waren ook wel echt op hoor, de klep bleef halverwege hangen, maar ze moeten toch makkelijk 10-15 jaar meekunnen.
 

nakharry

Forumguru
Zo'n 'fietspompje' zal op den duur de motorkap niet hoog genoeg open kunnen houden, waarbij de temperatuur ook meetelt, als het koud is werkt het sowieso minder.
Een stangetje heeft daar geen last van.............1e wereldproblemen??

Geen eerste wereldproblemen, maar geeft gewoon een wat luxere uitstraling zo'n veer en er is ondertussen al genoeg wegbezuinigd...daar stoor ik mij aan (dubbele bodem, zaklampje, dorpelbeschermers achter etc. etc.).
 

EdK

Forumguru
Tsja Harrie nak maar dit wist je natuurlijk al voor je ging bestellen ,dus dan had je voor VW of Audi moeten kiezen..
 

nakharry

Forumguru
Nou eigenlijk niet als ik heel eerlijk ben... @EdK

Van die dubbele bodem wel, en van dat lampje las ik hier op het forum pas toen hij al in bestelling stond en de dorpelbeschermers kwam ik pas achter bij aflevering net zoals die veer bij de motorkap.

Fam. PON zal t hard nodig hebben denk ik dan maar..
 

EdK

Forumguru
Ach als hij verder goed bevalt ga dan je niet druk maken verder.
Pon lacht en jij hebt hartkłachten
 

JeSko

Forumguru
Je zal maar een nieuwe Karoq kopen en nog steeds met zo'n belachelijke stok onder de capeau moeten zwaaien, horen gewoon gasdempers op, zelfs Opel rijders lachen je daarmee uit.
 

nakharry

Forumguru
Dus moet het er helemaal standaard op..:deuk:

Zit nu op mn gemak De Consumentenbond te lezen over betrouwbaarheid van automerken en daar wordt je niet vrolijk van ...


Betrouwbaarheid auto.jpg
 
Bovenaan Onderaan