Periode met korting 20% @ SuperSkoda.com

HarrieSkoda

Forumguru
Kan de reactie van @Kanerr wel begrijpen.

Heb je wel eens iets bij Autodoc besteld @EdK ? Daar zijn de levertijden pas om te janken.. je moet geen haast hebben met je onderdelen als je daar besteld.

Over het algemeen is het niet verkeerd bij superskoda/kopacek, alleen krijg je dubieuze dozen :maakmegek:.

Ohja ontopic; wanneer zullen ze hun korting bekend maken, of zullen ze dit jaar er niet aan meedoen :bloos:..
 

EJS

Forumguru
Wel jammer van die verhoging onlangs van 50 naar 70 euro voor gratis verzending. Doet die 20% op mn bestelling van net 50 euro daarmee weer bijna teniet.
 

EJS

Forumguru
Ja dat wel. Die 7eu valt ook wel mee uiteindelijk maar toch. Had al mooi 50,nogwat euro bijelkaar gezocht. Volgens mij pas laatste week of 2 weken dat dit naar 70eu ging.
 

eriktv

Forumguru
Ja ik was ook wat aan het scharrelen om aan de €70 te komen, maar om nu voor €24 aan extra dingen te bestellen die ik niet nodig heb om €6,99 aan verzendkosten te voorkomen… :D
 

HarrieSkoda

Forumguru
Zover ik mijn lijstje vooraf gemaakt had voor Kopacek, lijken de prijzen allemaal gelijk gebleven, op één artikel na.
De vRS rubberen mattenset was voor de Black Friday € 39,99, en zijn nu plots € 49,99.

Hier zit dus blijkbaar weinig marge op, want na aftrekken van de 20% zitten ze op dezelfde prijs :D.

Andere mensen nog hun lijstje vergeleken?
 
Bovenaan Onderaan