Performance Day DVX 18 juni '17

Cordoba

Forumguru
Uiteindelijk beslist om niet te gaan: hier in de regio een bierfestival waar ik eigenlijk ook naar toe wilde, maar uiteindelijk gekozen om voor de tv de ontwikkelingen bij de 24h van LeMans te volgen.
 

Arco

Forumguru
Ik ben kort geweest. Heb de bolide van @Tuner111 zien staan (mooie diffuser heb jij :thumbsup:)
Dan heb ik een nog een grijze Sedan zien voorbij spurten met een enorm geluid! Wie was dat?
Voor @Tuner111 stond er ook nog een mooie Sedan, van wie was die?
Ik heb eigenlijk vooral "de sfeer" even opgesnoven en mijn ogen de kost gegeven! Veel mooie wagens gezien. Daar durf ik niet gaan tussenstaan :nailbiting:...
 

Tuner111

Forumguru
Ik ben kort geweest. Heb de bolide van @Tuner111 zien staan (mooie diffuser heb jij :thumbsup:)
Dan heb ik een nog een grijze Sedan zien voorbij spurten met een enorm geluid! Wie was dat?
Voor @Tuner111 stond er ook nog een mooie Sedan, van wie was die?
Ik heb eigenlijk vooral "de sfeer" even opgesnoven en mijn ogen de kost gegeven! Veel mooie wagens gezien. Daar durf ik niet gaan tussenstaan :nailbiting:...


dankje :D

volgende keer moet je eens dag komen zeggen hé @Arco :)
 

philippe bakker

Forumguru
Ik ben kort geweest. Heb de bolide van @Tuner111 zien staan (mooie diffuser heb jij :thumbsup:)
Dan heb ik een nog een grijze Sedan zien voorbij spurten met een enorm geluid! Wie was dat?
Voor @Tuner111 stond er ook nog een mooie Sedan, van wie was die?
Ik heb eigenlijk vooral "de sfeer" even opgesnoven en mijn ogen de kost gegeven! Veel mooie wagens gezien. Daar durf ik niet gaan tussenstaan :nailbiting:...
Gooh veel zijn ook gewoon show se. Er was 5 auto's na mij een oude S4 en die haalde amper 197 pk ...na mijn test werd het daar toch ook efkes stil
 

LT83

Forumguru
Mooi resultaat Philippe, dat is zeker 300+ pk op de krukas :)
Zo'n C43 is wel een stukkie rapper, was die ook gechipt?
 

philippe bakker

Forumguru
Mooi resultaat Philippe, dat is zeker 300+ pk op de krukas :)
Zo'n C43 is wel een stukkie rapper, was die ook gechipt?
Neen nog niet. Hij gaat eerst de uitlaat wijzigen en daarna chippen naar 400 pk ( omdat de nieuwe E 43 er 400 heeft) en vooral bij stilstand heb ik geen schijn van kans. Das 4,7 tegenover mijn 6,...
 

LT83

Forumguru
Neen nog niet. Hij gaat eerst de uitlaat wijzigen en daarna chippen naar 400 pk ( omdat de nieuwe E 43 er 400 heeft) en vooral bij stilstand heb ik geen schijn van kans. Das 4,7 tegenover mijn 6,...

Rollend zal het verschil dan toch niet zo gek groot zijn wel? Vanuit stilstand is voorwielaandrijving gewoon ruk idd.
 
Bovenaan Onderaan